וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סרפסבורג: "נהיה חייבים לכבוש בישראל כדי לעלות שלב"

גייר באקה מתכונן לגומלין נגד מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית: "אם נסתגר, ה-1:3 לא יספיק לנו בשביל לעלות". בהנהלה מתרגשים: העפלה לשלב הבתים שווה כ-5 מיליון יורו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

סרפסבורג הנורבגית ממשיכה להתכונן למשחק הגומלין המכריע שלה נגד מכבי תל אביב ביום חמישי בפלייאוף הליגה האירופית. הערב היא תארח את קריסטיאנסונד בליגה, אולם מיד לאחר מכן תעבור לעסוק בצהובים.

המאמן גייר באקה ערך אתמול מסיבת עיתונאים ובה אמר: "אנחנו חייבים להאמין שאנחנו מסוגלים לעלות שלב. יכול להיות שניקלע לפיגור, אבל נצטרך להמשיך בשלנו. אם נסתגר ולא נעז לצאת קדימה, נודח וגם ה-1:3 מהמשחק הראשון לא יעזור. לדעתי נהיה חייבים לכבוש בישראל כדי לעלות שלב".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מכבי תל אביב הפסידה לסרפסבורג 3:1 במשחק הראשון בנורבגיה
איביץ': "איבדנו ביטחון וריכוז, יודעים מה אנחנו חייבים לעשות בגומלין"

מאמן סרפסבורג, גייר באקה. GettyImages
מוכן לכל תסריט. באקה/GettyImages

בעוד סרפסבורג ניצחה ב-5 מ-6 משחקי הבית האחרונים שלה בכל המסגרות, במשחקי החוץ המאזן שלה קצת פחות טוב ולפני שבוע למשל היא נכנעה 2:0 בבראן בליגה הנורבגית. הקפטן ג'ואקים תומאסון אמר: "המשחק בישראל יהיה קשה, כמו המשחקים בסט. גאלן וברייקה בסיבובים הקודמים. מבחינתנו הליגה האירופית היא בונוס. אנחנו נהנים מכל רגע ומרגישים ברי מזל לשחק בזירה כזו גדולה".

במועדון הנורבגי קיימת התרגשות גדולה. הקבוצה מופיעה העונה לראשונה במפעל אירופי וכבר נמצאת בעמדה לא רעה לעלייה לשלב הבתים וכאן כבר מדובר בהרבה יותר מהישג מקצועי. סרפסבורג היא קבוצה עם תקציב צנוע ובהנהלה מאוד מקווים לעלות שלב כדי לשלשל לקופה לפחות 5 מיליון יורו.

היו"ר קאטו האוג אמר שלשום: "אני לא רוצה להתייחס לסכומים, אבל אני יכול לאשר שהשחקנים יהנו מבונוסים יפים אם נצליח להעפיל לשלב הבתים. יש לנו הסכם איתם שככל שהקבוצה תרוויח יותר באירופה, כך הם ירוויחו יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully