וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "איבדנו ביטחון וריכוז, יודעים מה אנחנו חייבים לעשות בשבוע הבא"

23.8.2018 / 22:50

מאמן מכבי תל אביב סיכם את הפסד הבכורה שלו: "תחילת המשחק הייתה קשה ולאחר מכן פספסנו הזדמנויות טובות. הגומלין יהיה סיפור שונה". באקה: "ניצלנו את הנקודות שהם פחות אוהבים"

עריכת וידאו: מתן חדד

אכזבה גדולה למכבי תל אביב: הצהובים יצאו היום (חמישי) לנורבגיה על מנת לחזור הביתה עם תוצאה טובה, אבל נראו רע מאוד והפסידו 3:1 לסרפסבורג במשחק הראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. הקבוצה של ולאדן איביץ' תחזור כעת לישראל והיא תצטרך לשכוח מההפסד ולארח כבר ביום ראשון הקרוב את מכבי חיפה במחזור הפתיחה של ליגת העל. במשחק הגומלין, שייערך ביום חמישי הבא, הצהובים יזדקקו לניצחון של 0:2 או יותר על מנת לעלות לשלב הבתים של הליגה האירופית.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
מוקדמות הליגה האירופית: מכבי תל אביב הפסידה 3:1 לסרפסבורג הנורבגית
מועדי המחזור השני: הפועל באר שבע תארח את מכבי תל אביב בראשון ב-21:00

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
זו רק המחצית הראשונה. ולאדן איביץ'/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

ולאדן איביץ' אמר בסיום: "התוצאה לא טובה, הפסדנו את המחצית הראשונה מבין שתיים, אבל יש משחק בעוד שבוע ואנחנו יודעים מה אנחנו חייבים לעשות. כולנו מקווים ונעשה את הכול כדי שזה יהיה סיפור שונה ונעבור את השלב הזה".

המאמן סיכם את המשחק: "נקלענו לפיגור מוקדם ותחילת המשחק הייתה קשה מבחינתנו. איבדנו ביטחון וריכוז ואנחנו חייבים לעבוד כדי לתקן את זה. הבקענו שער ויצרנו עוד מצבים כדי לכבוש עוד, אבל פספסנו הזדמנויות טובות. התנאים לא היו קלים עבורנו, אבל אנחנו מקצוענים וחייבים להסתגל. ושוב, זו רק המחצית הראשונה ואנחנו יודעים מה נצטרך לעשות בעוד שבוע".

וידאר קיארטנסון הוסיף: "לא היינו מפוקסים. ידענו שהם מסוכנים במצבים נייחים ואולי לא דיברנו מספיק אחד עם השני. ההתחלה הייתה קשה מאוד. אחרי זה נרגענו ושיחקנו טוב, אבל התוצאה בהחלט מאכזבת. יכולנו לכבוש לפחות שלושה שערים נוספים ואפילו יותר. זה חיובי שיצרנו הרבה מצבים, אבל היינו צריכים לנצל אותם וזה מאכזב אותי מאוד. נצטרך למלא את האצטדיון בגומלין ולעבור אותם. לא בשמיים לנצח אותם 0:2 ובעזרת האוהדים אני בטוח שנוכל להעפיל לשלב הבתים. אפשר לנצח אותם, נצטרך לעשות פחות טעויות".

עוד באותו נושא

מוק' הליגה האירופית: מכבי תל אביב הפסידה 3:1 לסרפסבורג הנורבגית

לכתבה המלאה

פטריק מורטנסן, כובש השער השלישי של סרפסבורג, אמר בסיום: "זה לא יספיק כדי להמשיך הלאה, נצטרך להשקיע מאמץ זהה בישראל אם אנחנו רוצים להעפיל לשלב הבתים. יהיה משחק שונה לגמרי, יהיה מרגש ואנחנו מחכים לכך בקוצר רוח. מכבי? זו קבוצה טובה, קיבלתי שלוש בעיטות בראש אז זה מראה שהם מאוד אקרובטיים", אמר בחיוך. "הגנו בצורה מטורפת במחצית השנייה".

המאמן גייר באקה הוסיף: "לא תכננו להוביל 0:2 תוך כמה דקות, אבל שיחקנו על הנקודות שידענו שהם פחות אוהבים. איבדנו שליטה לפני סיום המחצית, אבל אז חזרנו לעצמנו אחרי שיחה במחצית. הם תקפו דרך האגפים, אבל לא הגיעו ליותר מדי מצבים לאחר מכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully