וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום הפטור הצבאי עדיין בחיים: יונג-מין סון ודרום קוריאה בחצי גמר משחקי אסיה

ניצחון 3:4 דרמטי על נבחרת אוזבקיסטן העלה לשלב חצי הגמר את כוכב טוטנהאם, שמוכרח לזכות במדלית זהב על מנת להימנע משירות צבאי בן שנתיים במדינתו. בשלב הבא: סוריה או וייטנאם

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

דרמה גדולה במשחקי אסיה: נבחרת דרום קוריאה של כוכב טוטנהאם יונג-מין סון גברה היום (שני) 3:4 על נבחרת אוזבקיסטן אחרי הארכה ועלתה לשלב חצי הגמר. סביר להניח שהמשחק לא היה זוכה לסיקור רב לולא ההתעסקות בסון, שמוכרח לזכות במדלית זהב בטורניר על מנת להימנע משירות צבאי של שנתיים במדינתו ולהמשיך בקריירה האירופית. שחקן ההתקפה של התרנגולים לא ישחק במשחק קבוצתו הערב נגד מנצ'סטר יונייטד ופיספס את המשחק נגד פולהאם, והכל במטרה לסיים את הטורניר עם זהב ולקבל את הפטור הצבאי, שניתן באופן אוטומטי לספורטאים שעולים על הפודיום ומשיגים מדלית זהב.

סון בן ה-26 עבר להמבורג הגרמנית כבר כשהיה בן 18, ולכן לא הספיק לשרת בצבא. החוק במדינתו קובע שעל כל גבר לשרת שנתיים עד גיל 26, ולכן בטוטנהאם חוששים שאם לא יצליח להשיג את מדלית הזהב, הדרום קוריאני יחויב לשוב למדינתו על מנת להשלים שירות בן שנתיים ולשכוח מהקריירה האירופית. את משחק חצי גמר שלה, נגד סוריה או וייטנאם, תשחק דרום קוריאה ביום רביעי הקרוב.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
וינסנט קומפני: "וולבס פשוט קבוצה נהדרת. הם יעשו עונה גדולה"
הכל נשאר במשפחה: בן פוסטר עושה חיים בפרמיירליג גם בגיל 35

גם בטוטנהאם חוגגים עם יונג-מין סון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully