וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה הבהירה: המשחק בין מכבי פ"ת לבית"ר יתקיים כסדרו

27.8.2018 / 15:00

ביה"ד האזורי לעבודה התיר לארגון הכבאים לנקוט בצעדים ארגוניים במחאה על פגיעה בתנאי העסקתם ואלו לא מתכוונים לאבטח את המשחקים כפי שנדרש בתקנון ההתאחדות. במנהלת שלחו מסר מרגיע

צילום מסך

מנהלת הליגה הודיעה היום כי המשחק בין מכבי פתח תקוה לבית"ר ירושלים (20:30) ייערך כסדרו, זאת למרות איום הכבאים לפתוח בשביתה. כזכור, ביה"ד האזורי לעבודה בתל אביב התיר היום (שני) לארגון הכבאים לנקוט בצעדים ארגוניים במחאה על פגיעה בתנאי העסקתם, כאשר השופט תומר סילוורה דחה את בקשת נציב כבאות והצלה דדי שימחי למנוע את השיבושים, הכוללים בין היתר הפסקת אבטחת אירועים ציבוריים; הפסקת תרגילים, אימונים הדרכות והשתלמויות; וכן ניתוק מוחלט של סלולריים פרטיים שאינם משולמים לכבאים על ידי הנציבות מחוץ לשעות העבודה.

כפועל יוצא מהצעדים הארגוניים, היה קיים חשש לקיומו של המשחק הערב שנועל את המחזור הראשון וכן המחזור השני שאמור להתקיים בסופ"ש הקרוב. הכבאים מצידם לא מתכוונים להופיע למשחקים ולאבטח אותם כנדרש ע"פ תקנון ההתאחדות לכדורגל כתנאי לקיום המשחקים. בנוסף, הכבאים מתכוונים שלא לאבטח גם את אירועי סוף הקיץ ברשויות המקומיות ברחבי הארץ, דבר המטיל ספק בקיומם נוכח דרישות האבטחה במקום נוסף על כוחות המשטרה.

עוד בנושא:

בהתאחדות החליטו: קראמר יעמוד לדין בגין העימות עם אדלר
משטרת ההגירה הגיעה לביתו של פדרו גלבאן וביקשה שיארוז את חפציו
ולאדן איביץ': "ראיקו הציל אותנו". אמאדור בספק לגומלין מול סרפסבורג
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מכבי אש בתחנת כיבוי אש בחיפה. ערן גילווארג
יגרמו להשבתה של הליגה?/ערן גילווארג

"ביה"ד האזורי לעבודה בתל אביב התיר היום לארגון הכבאים לנקוט בצעדים ארגוניים במחאה על פגיעה בתנאי העסקתם. ארגון הכבאים נוקט בצעדים אלו לאחר שההסתדרות אישרה סכסוך עבודה בנציבות, על רקע פגיעה מתמשכת של נציב כבאות והצלה דדי שימחי בהסכמי ההעסקה החתומים עם הארגון וההסתדרות", נמסר בהודעה הרשמית.

מכיבוי האש נמסר בתגובה: "רק בישראל קורא וועד עובדים בגיבוי ההסתדרות למרד נגד מפקדים וקצינים וזה נראה נורמאלי. אין מדובר במאבק של נציב כבאות מול לוחמי האש אלה במאבק על אופיו מערך של הכבאות וההצלה בישראל ועל היכולת של קצינים ומפקדים לפקד על הכוחות. פעם ראשונה בישראל שוועד עובדים לא מפגין נגד תנאי שכר, אלא מפגין על הרצון להמשיך להתערב בנושאים מבצעיים".

"זה אותו הוועד שקרא לנציב הקודם שחר איילון להתפטר וגם לנציבים לפניו. אין בכוונת הנציב ומפקדי הכבאות לאפשר לאף גורם כולל הוועד להתערב בהחלטות מבצעיות וזאת מתוך הבנה שהאחריות מונחת על כתפיהם כמפקדים. צר לנו שהוועד עבר לאפיק חדש וזאת פגיעה בציבור. מצב שבו וועד עובדים גורם לביטול ארועים ומופעים אשר עשרות אלפי בני נוער מצפים להם בשבוע האחרון של החופש הגדול הנו מעשה של אבסורד שאין כדוגמתו באף מדינה בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully