וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות החליטו: קראמר יעמוד לדין בגין העימות עם אדלר

27.8.2018 / 11:52

התובע קיבל את הדו"ח של השופט, שכזכור טען כי ההולנדי קרא לעברו "פאק יו". לאור השינויים בקישור, אלאך לוחץ להביא קשר ויציע לקאיו פיצוי. ביקורת על דוס סנטוס, שבחים לחיימוב וחבשי

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. משנים, תוך כדי תנועה

שיטת המשחק של פרד רוטן לא מעצבנת רק את אוהדי מכבי חיפה. משאל קצר בקרב השחקנים העלה עוד במהלך המחנה שההולנדי חייב לעבור לשיטה שכוללת שלושה בלמים או לפחות להפסיק את השינויים הטקטיים תוך כדי המשחק במרכז הקישור. נטע לביא, שפתח את המשחק כציר האחורי בקישור שינה את התפקוד בכל פעם שנשמעה שריקה מהספסל. "אי אפשר לצפות ששלומי אזולאי יבוא לקבל את הכדור מאחור וידחוף את הקבוצה קדימה, כשנטע הוא זה שמחכה לקבל את הכדור קדימה. אם החליטו ששלומי הוא לא השחקן הקדמי, צריך להביא לכאן שחקן 10. אולי אפילו שחקן שמסוגל לשחק גם בכנף. המשחק תקוע", אמר אחד השחקנים והוסיף: "מילא הגול, אבל האדום של קראמר פשוט פירק אותנו. בשעה הראשונה שיחקנו טוב. במקום להוביל 2:0, נכנענו לקצב המשחק שהכתיבו לנו. שחקנים חששו ליזום, כאילו האפס אפס מספיק לנו. זאת התוצאה".

אלאך מחפש כל הזמן קשר התקפי, אבל מההתנהלות מול סוכנים ישראלים וזרים ניתן ללמוד כי הוא עדיין לא החלטי לגבי סגנון המשחק. ההולנדי רוצה קשר התקפי שמסוגל לשחק מאחורי החלוץ, אבל לא פעם דחה הצעות על שחקנים בכירים בגלל שלא היו מסוגלים לשחק גם בכנף או משום שהעסקה הייתה יקרה מדי. מי שממתין להתפתחויות הוא קאיו, שמאז שהוצב ברשימת ההעברות לא שותף במשחקי הקבוצה. בחיפה רוצים לסגור את סוגיית הקשר ההתקפי עד סוף השבוע הבא, כלומר עשרה ימים לפני סיום החלון. מיד לאחר מכן, קאיו יוזמן לפגישה ויוצע לו פיצוי. אם אלאך לא יצליח למצוא את השחקן המתאים בחיפה כבר החליטו שהברזילאי יישאר בסגל, אבל עושה רושם שההולנדי נחוש מאוד לסגור עסקה כזאת, במיוחד לנוכח היכולת בשני המשחקים האחרונים.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי חיפה
קראמר: "אמרתי לשופט פאק, היה אופסייד". אדלר: "אמר לי פאק יו"
ולאדן איביץ': "ראיקו הציל אותנו. אחרי המשחק בנורבגיה קטלתם אותו"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
גם השחקנים מבולבלים. רוטן/ברני ארדוב

2. הזרים מאבדים את הראש

אליסון דוס סנטוס איבד את הראש מעט לפני שמיכיל קראמר עשה את זה. אחרי שניצל מאדום בדרבי, הברזילאי שוב נראה לא מרוכז ואיש משחקני מכבי חיפה לא הופתע כשפרד רוטן בישר להם על החילוף במחצית. אחרי שניצל מהרחקה בדרבי, במכבי חיפה לא מבינים מה עובר על הבלם הברזילאי, שנראה לא מרוכז גם במשחקי ההכנה ועשוי להתחיל על הספסל מול אשדוד.

סיפור קראמר מעלה חשש שמכבי חיפה שוב תסיים עונה כשרוב הזרים שלה לא יבלטו מעל הקבוצה. בניגוד להולנדי שעדיין לא התאקלם, בצוות המקצועי מרוצים מהיכולת של ז'ורז' מנג'אק שעדיין לא נמצא בכושר משחק מלא. "קראמר בא ואמר לנו בסיום שהוא לא אמר את מה שהשופט חשב. הוא בסך הכל התלונן שהיה לדעתו נבדל, יכול להיות שאדלר טיפה הגזים עם ההרחקה", אמרו בחיפה. הבוקר הגיש אדלר את דו"ח השיפוט שלו להתאחדות וזה עבר לתובע ניר רשף. בסופו של דבר הוחלט כי ההולנדי יעמוד לדין, ייתכן שכבר ביום רביעי הקרוב, וזאת בעקבות העימות עם אדלר. כזכור, בסיום המשחק הגיע ההולנדי לחדר השופטים וביקש לשוחח עם אדלר. הוא התנצל, אך טען כי בניגוד למה שהשופט שמע ("פאק יו"), הוא ביקש למחות על השער ("אמרתי לו: 'פאק, זה היה אופסייד'" סיפר החלוץ לאנשי מכבי חיפה).

אדלר ציין את הדברים שהשמיע בפני אנשי מכבי חיפה בדו"ח השיפוט וזו הסיבה שהוחלט להעמיד את קראמר לדין בסעיף של העלבת שופט, כאשר יש חשש מהרחקה של יותר ממשחק אחד. זה אמנם לא המקרה בו הורחק בעונה שעברה משבעה משחקים בפועל, אך בחיפה מקווים שההגעה לבית הדין תימנע ממנו ולו כדי שזה לא יפגע בשחקן בהמשך. שחקנים אמרו אתמול: "נראה שאדלר רתח בגלל הצורה שבה קראמר ניגש אליו. הם היו קרובים מאוד, הוא יכל להימנע מהעימות המיותר הזה". בחיפה אין כוונה להעמידו לדין פנימי, מאחר והם תומכים בגרסת השחקן.

עוד באותו נושא

קראמר: "אמרתי לשופט פאק, היה אופסייד". אדלר: "אמר לי פאק יו"

לכתבה המלאה
מיכיל קראמר שחקן מכבי חיפה עם השופט זיו אדלר. ברני ארדוב
הירוקים תומכים בגרסה שלו. קראמר/ברני ארדוב

3. נקודות האור: חיימוב וחבשי

הרבה נקודות אור לא היו במשחק אתמול. אלאך שצפה במשחק ונכנס לחדר ההלבשה בסיום לא שוחח עם השחקנים, אבל התנחם ביכולת של גיא חיימוב שמנע תבוסה גדולה ובהתקדמות שעושה שחקן הבית אעיד חבשי, שהפך מאז מחנה האימונים, גם לאור היכולת של הבלמים האחרים, לבלם הבכיר בקבוצה. "גיא פשוט הציל אותנו. הכדור שהוא לקח לאפואדו היה נדיר", אמרו בקבוצה. "עד עכשיו, שני השחקנים האלה הם המניה הכי בטוחה בקבוצה". האכזבה בקבוצה מגיעה גם לאור ההחמצה של שלומי אזולאי. "אם הכדור שנעץ במשקוף היה נכנס, הכל היה נראה אחרת. המשחק היה מקבל תנופה. חבל, כי זה היה מביא איתו גם הרבה ביטחון", אמרו. במועדון מעדיפים את עומרי גלזר על אוהד לויטה וינסו לסגור את עזיבת האחרון עד השבוע הבא. למרות ההצהרה של רוטן לפיה הוא מעוניין בשלושת השוערים בסגל, המאמן מעדיף כי לויטה יעזוב וגלזר הוא זה שיתחרה עם חיימוב.

גיא חיימוב שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
מניה בטוחה. חיימוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully