וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "ראיקו הציל אותנו". אמאדור בספק לגומלין מול סרפסבורג

27.8.2018 / 6:39

מאמן מכבי תל אביב נתן גב לשוער שלו: "משחק בעמדה הכי רגישה, כולם יכולים לטעות". חשש ממצבו של הבלם שנפצע בכתפו("תהיה לנו בעיה בלעדיו"). שוינפלד עשוי לפתוח בחמישי, ואיך סוף סוף הובקע שער מקרן?

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. אמאדור בספק גדול לגומלין מול סרפסבורג

ז'איר אמאדור יעבור היום (שני) בדיקה וצילום על מנת לאבחן את הפציעה בכתפו. בלם מכבי תל אביב נפצע כבר במחצית הראשונה אמש מול מכבי חיפה בהתנגשות עם גיא חיימוב שוער הירוקים. בתחילה חשבו במכבי תל אביב כי הבלם החסון יתאושש וימשיך, אך הכאבים בכתף היו חזקים מדי ולמגרש הוקפץ מהספסל איתן טיבי. בסיום המשחק המתינה לאמאדור רעייתו וקיוותה כי מדובר בפציעה שאינה כל כך חמורה, אך הבלם יצא מהאיצטדיון כשהוא מחזיק את ידו בשל הכאבים בכתף.

במועדון חוששים כי אמאדור לא יוכל לשחק מול סרפסבורג בגומלין ביום חמישי הקרוב. "אמאדור קריטי למשחק הזה", אמר שחקן בקבוצה. "הנורבגים יחפשו שער חוץ ויעשו הכל להבקיע ממצב נייח. ז'איר זה הנוגח הטוב בקבוצה ואם הוא לא יוכל לשחק, תהיה לנו בעיה". הצילום שיעבור הבלם יצטרך לשלול פגיעה משמעותית בכתף, מה שעלול להביא להיעדרות ארוכה. אם ייעדר אמאדור, צפויים להמשיך יחד במרכז ההגנה איתן טיבי ושרן ייני, להם לקח אמש זמן להיכנס יחד לעניינים.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי חיפה
ולאדן איביץ': "רציתי לתת לשחקנים מנוחה, חייבים ללמוד לנצח"
קראמר: "אמרתי לשופט פאק, היה אופסייד". אדלר: "אמר לי פאק יו"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן מכבי תל אביב ז'ואן אמאדור. ברני ארדוב
קריטי בכדורי הגובה. אמאדור/ברני ארדוב

2. איביץ' לא מרוצה מהיכולת. שוינפלד מועמד לפתוח בחמישי

"לא הייתי מרוצה מאיך ששיחקנו", אמר ולדאן איביץ' במסיבת העיתונאים אחרי המשחק אמש. מאמנים אוהבים להגיד שהקבוצה שלהם לא שיחקה טוב אחרי שהיא מנצחת. זה נשמע הכי טוב. אבל מכבי תל אביב באמת לא שיחקה טוב. הניצחון אמש הושג אחרי משחק מאוד מפוזר של הצהובים בו היו למכבי חיפה דקות טובות מאוד, בעיקר בתחילת המחצית השנייה. "אני לא מחלק את הקבוצה לחלקים במגרש. כל הקבוצה לא שיחקה טוב. אני אסביר לשחקנים שלי את הדברים", הוסיף איביץ', ששיחרר מהמשחק את ארון שוינפלד ועשוי לתת לו שוב לפתוח מול סרפסבורג ביום חמישי.

עוד באותו נושא

ולאדן איביץ': "רציתי לתת לשחקנים מנוחה, חייבים ללמוד לנצח"

לכתבה המלאה
ולאדן איביץ' מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יש עוד הרבה עבודה. איביץ'/ברני ארדוב

3. ראיקוביץ' מקבל גב

איביץ' פתח אמש את הנושא של פרדראג ראיקוביץ'. הוא מבין שהשוער הסרבי שלו סופג את מירב הביקורת, בטח אחרי משחק הנפל שלו בנורבגיה. "היתה לנו שיחה אחרי המשחק", שיתף המאמן. "ראיקוביץ' משחק בעמדה הכי רגישה כי אף אחד לא יכול לתקן את הטעויות שלו. כל השוערים בעולם נמצאים במצב הרגיש הזה. היום ראיקוביץ' הציל אותנו ואחרי המשחק בנורבגיה כולכם בתקשורת קטלתם אותו. אני לא מגן עליו כי קוראים לו ראיקוביץ'. כל שחקן בקבוצה יכול לטעות. זה חלק נורמלי בכדורגל כי הכדורגל בנוי על טעויות. היתה לי עבודה אחרי ההפסד בנורבגיה אבל אני עובד כך מה-17 ביוני. הערב אני מרוצה מהניצחון, אבל אני מעדיף לחגוג בסוף העונה".

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אני לא מגן עליו כי קוראים לו ראיקוביץ'"/ברני ארדוב

4. שער מכדור קרן? כבר לא חלום

דור פרץ עשה אתמול מה שהרבה זמן לא עשו במכבי תל אביב. לכבוש שער מכדור קרן ישיר היה חלום רטוב במועדון כבר המון זמן. קבוצות אחרות ידעו לעשות זאת, בין אם בגלל בועטי קרנות וכדורים חופשיים מיומנים ובין אם בשל יכולת לארגן נכון תרגיל שיפנה את הנוגח. ולדאן איביץ' עובד על זה הרבה באימונים ואתמול גם היה לו על המגרש את יונתן כהן שסידר את הקרן ברגל שמאל לפרץ ומשם הכדור מצא את הרשת וסגר את הסיפור, כי מכבי חיפה כבר היתה בעשרה שחקנים. העמדה של פרץ בקישור האחורי היא החשובה במכבי תל אביב ויש לה כעת למכבי גם את דן גלזר שיכול למלא את המקום בצורה טובה. בצד הירוק ישב אתמול על הספסל גל אלברמן שהחזיק בעמדה הזו הרבה זמן במכבי תל אביב והיום יש לו כבר שני יורשים.

דור פרץ מכבי תל אביב. ברני ארדוב
העמדה החשובה ביותר במכבי תל אביב. דור פרץ/ברני ארדוב

5. כך פספסנו את דור פרץ

אחרי כמעט שעה של המתנה לשחקן שייצא להתראיין, זה הספיק לאנשי התקשורת והם עזבו אמש את האיצטדיון בלי לקבל ראיון עם אחד משחקני הקבוצה. אחד הנוכחים מבין העיתונאים שהיה הקיץ במונדיאל סיפר שבגמר גביע העולם מוציאים שחקנים מהר יותר ממה שמכבי תל אביב מוציאה. אז אולי במכבי תל אביב לא רוצים שהשחקנים יתראיינו ואולי מעדיפים שהם יגמרו לסדר את העניינים שלהם הרבה לפני שהעיתונאים יוכלו לעשות את העבודה שלהם, אבל לא יתכן שמכבי חיפה שהפסידה במשחק ויצאה עצובה וכואבת הביתה שלחה שחקן לדבר בזמן סביר ולמכבי תל אביב זה נראה סביר שקרוב לשעה מסיום המשחק, עדיין ימתינו העיתונאים שמישהו ייצא אליהם. על פי התכנית היה אמור לדבר עם התקשורת דור פרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully