וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "רציתי לתת לשחקנים מנוחה, חייבים ללמוד לנצח"

26.8.2018 / 22:59

מאמן מכבי תל אביב לא היה מרוצה, למרות ה-0:2 על מכבי חיפה: "יש הרבה דברים שצריך לתקן ואני אדבר על זה עם השחקנים". דאגה מפציעת אמאדור, סרפסבורג ביצעה רוטציה והפסידה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב פתחה הערב (ראשון) את עונת 2018/19 בליגת העל עם ניצחון יוקרתי 0:2 על מכבי חיפה באצטדיון בנתניה. סגנית האלופה לא נראתה טוב, אבל דור מיכה נכנס כמחליף ועורר אותה במחצית השנייה. מיכה בישל לאיתי שכטר בדקה ה-66, מיכיל קראמר הורחק משורות הירוקים בחלוף דקה ודור פרץ חתם בנגיחה בדקה ה-76.

ז'איר אמאדור, בלמה של מכבי תל אביב, נפגע בכתפו לאחר מפגש עם גיא חיימוב במהלך המחצית הראשונה, הוחלף על ידי איתן טיבי ונמצא בספק למשחק מול סרפסבורג ביום חמישי.

* סרפסבורג הנורבגית, שתגיע לנתניה ביום חמישי למשחק הגומלין מול מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית אחרי הניצחון 1:3, הפסידה הערב בליגה הנורבגית 2:1 בבית לכריסטיאנסונד. המאמן גייר באקה ביצע לא פחות מ-10 שינויים בהרכב, והרוטציה הזו עלתה לו בהפסד. רוני שוורץ רק צימק בדקה ה-78.

עוד בנושא:
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
מיטש גולדהאר: "בואו נחזיר את האליפות שאנחנו יודעים ששייכת לנו"
דיא סבע במקום הראשון של דירוג שחקני הליגה: "שמח על הבחירה בי"

איתי שכטר עם שרן ייני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שער ראשון בתזמון נהדר. איתי שכטר חוגג עם שרן ייני/ברני ארדוב

ולדאן איביץ', מאמנה של מכבי תל אביב: "אנחנו חייבים לעבוד הרבה ולתקן הרבה דברים. אנחנו חייבים ללמוד איך לנצח משחקים. יש הרבה דברים שצריך לתקן ואני אדבר על זה עם השחקנים. דור מיכה שחקן יצירתי, הוא שיחק הרבה משחקים. עשינו רוטציות לעומת המשחק הקודם כדי לתת לשחקנים מנוחה. הם שיחקו לפני שלושה ימים וצריך למנוע פציעות. שחקנים אחרים קיבלו הזדמנויות. נעשה העונה רוטציות, תלוי במפעל".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי חיפה במחזור הפתיחה

לכתבה המלאה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפנים לגומלין מול סרפסבורג. ולאדן איביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully