וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראמר: "אמרתי לשופט פאק, היה אופסייד". אדלר: "אמר לי פאק יו"

26.8.2018 / 23:04

קרב גרסאות בין חלוץ מכבי חיפה לשופט שהרחיק אותו בהפסד למכבי תל אביב. ההולנדי ניגש לאחר המשחק לחדר השופטים והתנצל. רוטן: "לא יודע מה קרה שם, ברגע אחד כל המשחק השתנה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות, מכבי חיפה פתחה עונה עם הפסד על האפס. הפעם, זה קרה לירוקים מול מכבי תל אביב, שחגגה על חשבונם הערב (ראשון) עם 0:2 באצטדיון בנתניה. מכבי חיפה דווקא הייתה קרובה יותר להבקעה, אבל דור מיכה נכנס, העיר את הצהובים ובישל לאיתי שכטר בדקה ה-66. מיד לאחר מכן, מיכיל קראמר איבד את הראש והורחק לאחר שהתנפל על השופט זיו אדלר וככל הנראה קילל אותו, כשדור פרץ נגח את השני וסגר עניין בדקה ה-76.

עוד בנושא:
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
ולאדן איביץ': "רציתי לתת לשחקנים מנוחה, חייבים ללמוד לנצח"

מיכיל קראמר שחקן מכבי חיפה עם השופט זיו אדלר. ברני ארדוב
ימתין לדו"ח השופט. מיכיל קראמר בעימות עם זיו אדלר/ברני ארדוב

בסיום המשחק ניגש קראמר לאנשי הקבוצה ואמר: "בסך הכול אמרתי לשופט, 'פאק, זה היה אופסייד'". לעומת זאת, אדלר טען כי השחקן קרא לעברו "פאק יו" ולכן החליט להרחיקו. לאחר הבירור שערכה מכבי חיפה עם קראמר, ניגש ההולנדי לחדר השופטים ושוחח עם אדלר. "אני מתנצל שפניתי אליך, אבל תדע שלא אמרתי את הדברים האלה", אמר קראמר לשופט. כעת יצטרך השחקן להמתין לדו"ח השופט ולראות מה יחליט. מספר אוהדים ירוקים עוכבו לחקירה בסיום לאחר עימות עם אוהדי מכבי תל אביב. אחד מהם נעצר בטענה לתקיפת שוטר.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי חיפה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה, ניקיטה רוקאביציה, רז מאיר, מוחמד עוואד, אטיין רנן. ברני ארדוב
עוד פתיחת עונה מאכזבת. שחקני מכבי חיפה מודים לאוהדים/ברני ארדוב

פרד רוטן, מאמן מכבי חיפה המאוכזב: "עד שקיבלנו את הכרטיס האדום שלטנו במשחק, יצרנו מצבים ואז ברגע אחד המשחק השתנה וזה נורמלי. קשה לשחק מול מכבי תל אביב בעשרה שחקנים. לא יודע מה קרה עם קראמר. לא רוצה לדבר על שופטים, יש לי כבוד לשופטים. הכי קל להגיד שהפסדנו בגלל השופטים. היו דברים שלא הסכמתי איתם. היו לנו דקות טובות, אבל היה חסר הטאץ' האחרון. אקח מהמשחק הזה את 65 הדקות הראשונות. אתה לא מפסיד את הליגה במשחק הראשון של העונה".

גיא חיימוב שוער מכבי חיפה עם שלומי אזולאי. ברני ארדוב
סיפק כמה הצלות, אך לא מנע הפסד. גיא חיימוב לצד שלומי אזולאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully