וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס: "לוקה דונצ'יץ' ודראז'ן פטרוביץ' מוכשרים בערך באותה מידה"

מאמן ז'לגיריס קובנה הילל את ילד הפלא הסלובני והשווה אותו לאגדת העבר: "יש להם איכויות דומות. ללוקה יש כל מה שצריך כדי להיות שחקן גדול. הוא רואה דברים שאי אפשר ללמד"

אימג'בנק GettyImages

אף שלרגעים רבים היה מועמד להיבחר בבחירה הראשונה, לוקה דונצ'יץ' הידרדר בדראפט האחרון עד המקום החמישי, ויתחיל את קריירת ה-NBA שלו בדאלאס. מעריצים רבים יש לילד הפלא הסלובני בארצות הברית, כך גם ספקנים שתוהים האם הוא באמת מסוגל להפוך לכוכב בליגה הטובה בעולם.

אם שואלים את שרונאס יאסיקביצ'יוס, אין ספק שדונצ'יץ' יצליח גם מעבר לים. "יש לו כל מה שצריך כדי להיות שחקן גדול", אמר אחד הרכזים הטובים בתולדות היורוליג. "אין פה ספק בכלל, אבל היו הרבה שחקנים שהיה להם הכל והם נכשלו. מה שמפריד אותו מכל היתר היא הדרך המדהימה בה הוא קורא את המשחק, מאוד לא אופיינית לגילו. הוא רואה דברים שאי אפשר ללמד, דברים ששחקנים בני 30 לא מסוגלים לעשות ולו זה בא טבעי".

שאראס אף לא חשש להשוות בין ילד הפלא ודראז'ן פטרוביץ' האגדי: "אפשר להשוות אותם בצורה מסוימת. לוקה גבוה יותר, אבל דראז'ן היה קלע טוב יותר. הם שונים בכל מיני תחומים, אבל יש להם איכויות דומות והם מוכשרים בערך באותה מידה. שניהם יכולים להגיע בקלות לסל, לזרוק מרחוק, להיות יצירתיים, ושניהם מאוד בלטו בגיל צעיר. יהיה מעניין איך הקריירה של לוקה תימשך בארצות הברית".

מאמן ז'לגיריס אף יצא נגד הזלזול של חלק מעמיתיו של דונצ'יץ' לדראפט: "החבר'ה מהקולג' לא יודעים על מה הם מדברים או מה לוקה יכול לעשות. בלתי אפשרי שמישהו אחר יעשה ביורוליג את מה שלוקה עשה. אין סיכוי שמישהו מהם היה מצליח. הוא לא שיחק בקבוצה קטנה, בה קיבל את כל הכדורים, אלא בקבוצה חזקה מאוד, והוליך אותה לאליפות אירופה".

עוד בנושא:

קובי בריאנט קורא לאוהדי הלייקרס: גם שונאי לברון צריכים לחבק אותו
אחרון ודי: המבחן של הכוכבים הדועכים שהגיעו לקבוצות NBA חדשות
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ'. GettyImages
מקבל גב מאחד הגדולים. דונצ'יץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully