וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט קורא לאוהדי הלייקרס: גם שונאי לברון צריכים לחבק אותו

על רקע הקולות המעורבים בקרב אוהדי הלייקרס וההשחתה של שני ציורי קיר של ג'יימס ב-LA, כוכב העבר הביע תמיכה והודיע שלא יחזור מפרישה: "האתגר שלי - להוכיח שהכדורסל הוא לא כל מהותי"

AP

קובי בריאנט במסר לאוהדי הלייקרס: כולם צריכים ליישר קו ולחבק את לברון ג'יימס. שחקן העבר האגדי, שציין בסוף השבוע את יום הולדתו ה-40, התראיין אמש (שבת) לתוכנית של איש הטלוויזיה הוותיק ריץ' אייזן ב-ESPN והתייחס בין היתר לתגובות המעורבות של אוהדי הלייקרס להחתמה של לברון. מאז הודיע ג'יימס על החלטתו לעבור ל-LA, לא מעט אוהדים של הלייקרס הביעו התנגדות ברשתות החברתיות ובשני מקרים אף הושחתו ציורי קיר שלו ברחובות. חלקם, כך נראה, מעריצים מושבעים של בריאנט שבמשך שנים נאלצו להתמודד עם הטענה שלברון - ולא קובי - הוא הכדורסלן הגדול ביותר של דורנו.

"אני שומע את הקולות האלה", אמר בריאנט, "אבל אם אתה מעריץ אותי, אתה אוהב ניצחונות, אתה אוהד של הלייקרס. אני מדמם סגול וצהוב, הייתי אוהד של הלייקרס מאז שאני זוכר את עצמי, והדבר החשוב עבורי הוא הניצחון. זה לעולם לא הולך להשתנות. האהדה של הלייקרס מושפעת בעיקר מאליפויות. לכן אני בטוח שהם יתנהגו אליו בהתאם".

עוד בנושא

לרגל יום הולדתו ה-40: 40 הציטוטים הגדולים של קובי בריאנט
פול ג'ורג': "הלייקרס זועמים עליי. לא רציתי לבזבז את זמנם"
דוויט הווארד, אייזאה תומאס, ועוד: המבחן של הכוכבים הדועכים

לברון ג'יימס, קובי בריאנט. AP
ההשוואות גוברות. לברון וקובי/AP

בריאנט סיפר ש"דיברתי עם לברון ביום שהוא חתם, אמרתי לו 'ברוך הבא למשפחה' והבהרתי לו שאני פה אם הוא צריך ממני משהו".

כמו כן, הממבה ניסה להימנע מהשוואות בינו לבין ג'יימס, שכעת עשויות להתגבר כשלברון ילבש את אותה חולצה, ויידרש להגיע לאותם הישגים. "אני לא יודע...להשוות אותו אליי זה לא כל כך הגיוני לדעתי. המטרה היא תמיד לזכות באליפויות. לא משנה היכן אתה נמצא, זאת תמיד המטרה. גם השנה זאת המטרה. גם של רוב פלינקה, גם של מג'יק, גם של ג'יני באס, גם של לברון, גם של רייג'ון רונדו...של כולם".

לבסוף התייחס בריאנט לשמועות שיחזור לשחק, על רקע דיווחים שישחק בליגה ה-BIG3 בעונה הקרובה. "אין שום סיכוי שאחזור למגרשים. שום סיכוי. אני גמור, וזהו. לצערי, יותר מדי אנשים שספורטאים יכולים להיות רק דבר אחד. אחרי שפרשתי כולם חשבו שאני יותר מדי תחרותי, שלא אדע מה לעשות עם עצמי, שאהיה חייב לחזור במוקדם או במאוחר. אני מודה שלקחתי את זה בתור אתגר אישי, ורציתי להוכיח שאני לא אדם חד-גוני, שהמהות שלי הוא לא רק לכדרר ולזרוק לסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully