וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ג'ורג': "הלייקרס זועמים עליי. לא רציתי לבזבז את זמנם"

הסמול פורוורד שהאריך חוזה ב-OKC בעיתוי מפתיע מסביר את ההחלטה: "הראינו המון פוטנציאל בעונה שעברה, ורציתי לתת לזה הזדמנות אמיתית". אמביד מכוון גבוה: "מרגיש שאהיה MVP העונה"

פול ג'ורג', אוקלהומה סיטי. AP
לא מתחרט. פול ג'ורג'/AP

אחת ההפתעות של הקיץ ב-NBA הייתה ללא ספק החלטת הבזק של פול ג'ורג' להאריך את חוזהו באוקלהומה סיטי. אחרי שנה שלמה של ספקולציות והערכות שרצונו האמיתי של הסמול פורוורד המצוין הוא לעבור ללייקרס, הגיע יומו הראשון של הפרי אייג'נסי, וג'ורג' הודיע במסיבה חגיגית בביתו של ראסל ווסטברוק שתם על חוזה לארבע שנים תמורת 137 מיליון דולר בת'אנדר.

ההחלטה המהירה שלו הפתיעה רבים, כולל את הלייקרס, מסתבר. "הלייקרס זעמו עליי", סיפר ג'ורג' אמש בפודקאטסט Short Story Long. "לא רציתי אפילו להיפגש עם מג'יק, ולכן אני מבין את זה. אבל בנקודה שבה הייתי רק רציתי לתת לת'אנדר זכות ראשונים, רציתי להעניק להם הזדמנות להשאיר אותי. לא רציתי למרוח את זה ולבזבז ללייקרס את הזמן".

ג'ורג' הסביר שההחלטה נבעה בין היתר מההתרשמות שלו שהקבוצה בנויה להיות קונטנדרית - על אף ההדחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף בידי יוטה. "שיחקנו מצוין נגד הקבוצות הגדולות בליגה, הראינו המון פוטנציאל, ורציתי לתת לדבר הזה הזדמנות אמיתית. נתתי לת'אנדר רק שנה, ועכשיו אפשר לגדול".

ג'ורג' יכול היה לחבור ללברון ג'יימס וליצור קבוצת כוכבים חדשה ב-LA - העיר בה גדל - אולם כעת ספק רב אם זה יקרה אי פעם.

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. GettyImages
ה-MVP שבדרך? אמביד/GettyImages

עוד חדשות NBA

* ג'ואל אמביד מציב מטרות גבוהות לעונה שבפתח: לטענת כוכב פילדלפיה, העבודה הקשה שהשקיע במהלך הקיץ עוד עשויה להפוך אותו ל-MVP של העונה הסדירה. "אני מרגיש שזה הקיץ הבריא הראשון שלי בקריירה. השקעתי המון עבודה בלהשתפר, ואני מתחיל לראות את התוצאות. אני לגמרי מרגיש שאני עומד בפני עונת MVP".

* וינס קרטר בן ה-41 (בן 42 בינואר) סיכם באטלנטה ויחתום לעונה אחת, שקרוב לוודאי תהיה עונת פרישה. זו תהיה התחנה השמינית בקריירה שלו.

* ג'יימס הארדן אופטימי בנוגע להשתלבות של כרמלו אנתוני בסגנון המשחק של יוסטון: "כשיש לך הרבה שחקנים עם איי קיו כדורסל גבוה, שאוהבים לתקשר אחד עם השני ואוהבים למצוא דרך לשחק יחד, העבודה הופכת להיות קלה. אני בטוח שהשילוב ביני לבין כריס פול לבין כרמלו יהיה מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully