וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: דריון אטקינס במגעים עם פריס לבלואה

27.8.2018 / 7:34

על פי דיווחים באירופה, שחקן הפנים (25, 2.03) שהגיע לישראל במשקל נמוך ממה שציפו הסגולים, עשוי לעבור לקבוצה הצרפתית. פינקסטון נחת, בחולון יבחנו את יכולתו לפני שתתקבל החלטה

שחקן הפועל חולון דריון אטקינס. אדריאן הרבשטיין
רק הגיע וכבר יעזוב? אקטינס/אדריאן הרבשטיין

שחקן הפנים של הפועל חולון, דריון אטקינס, נמצא במגעים מתקדמים להצטרפות לפריס לבלואה, על פי דיווחים שונים באירופה במהלך הלילה (בין ראשון לשני). על פי הדיווחים, אחרי שאקס בני הרצליה ומכבי ראשון לציון ג'וליאן רייט לא הגיע לסיכום עם המועדון הצרפתי, פנתה הקבוצה לאטקינס בניסיון להחתימו לעונה הבאה.

אטקינס נחת בישראל בשבוע שעבר לקדנציה שנייה במדי חולון, אלא שבקבוצה הופתעו לגלות שבניגוד למחשבה הראשונית שלהם, השחקן השיל ממשקל גופו כ-8 קילוגרמים, ולא יוכל לשחק בעמדה מספר 5 כמתוכנן. בחולון החתימו מיידית את שון ג'ונס לעמדת הסנטר וכעת צריכים לקבל החלטה מי מבין אטקינס או ג'ייבון פינקסטון ימלא את עמדה מספר 4, כשפינקסטון נחת רק אתמול בישראל.

אטקינס (25, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת וירג'יניה משנת 2015. את עונתו הראשונה כמקצוען העביר בליגת הפיתוח של ה-NBA ובקיץ 2016 חתם בהפועל חולון ועזר לקבוצה לסיים במקום הראשון בעונה הסדירה כשהוא רושם 8.6 ריבאונדים למשחק. בקיץ שעבר התקדם וחתם בשטרסבורג הצרפתית, ורשם במדיה 8.8 נקודות ו-4.7 ריבאונדים בליגה הצרפתית ו-7.8 נקודות ו-3.8 ריבאונדים בליגת האלופות של פיב"א.

עוד בנושא:

טאריק בלאק נחת: "לעבור לאירופה זה לא בהכרח משהו שחשבתי עליו"
ההתפתלויות, ההכחשות והירידה מהעץ: כך מכבי תל אביב ייצרה פייק ניוז משל עצמה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully