וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה: לירוי צעירי חתם. לוזון: "מגן שמאלי זה מאסט"

26.8.2018 / 13:41

הקשר חוזר לקדנציה שנייה אחרי שחתם לעונה הקרובה. לוזון, בוזגלו וקלטינס השתתפו בסרטון לקידום מכירת מנויים בשוק מחנה יהודה. ערן לוי לא צפוי לפתוח מול מכבי פתח תקוה ביום שני

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: ניר חן

(עדכון ראשון: 8:27)

רכש חמישי לבית"ר ירושלים בעידן משה חוגג: אחרי טל בן חיים, ערן לוי, מאור בוזגלו ואפונסו טיירה, הקבוצה הודיעה היום (ראשון) על צירופו של לירוי צעירי. הקשר, ששיחק בעונה שעברה במכבי פתח תקוה, חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה אחרי שחתם על חוזה לעונה אחת.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של לירוי צעירי לבית"ר ירושלים

בית"ר ממשיכה לחפש חיזוק נוסף. מלבד מגן שמאלי, במועדון ירצו לעבות את הסגל בעוד מספר שחקנים. בקבוצה רוצים לצרף חלוץ נוסף ויגישו הצעות כספיות למספר מגנים זרים, בתקוה לסכם עם אחד ולהנחיתו כבר במהלך השבוע הקרוב.

יותר מ-6,000 אוהדי בית"ר רכשו כרטיסים למשחק פתיחת העונה במושבה מול מכבי פתח תקוה (שני, 20:30, ספורט 1). בבית"ר יודעים שהקבוצה עדיין לא מוכנה ובונים על תמיכת הקהל שיאזן זאת, לפחות בפתיחת העונה. גיא לוזון עדיין לא קיבל החלטה סופית בנוגע להרכב, ומתלבט בעיקר אם לפתוח עם אריק סאבו כמגן או כקשר. אם סאבו יפתח כקשר, מתן פלג ישחק כמגן ואם הסלובקי יפתח כמגן, אור אינברום יפתח בכנף כאשר בקישור יוצבו רק אופיר קריאף ואפונסו טיירה. כך או כך, ערן לוי לא צפוי לפתוח.

עוד בנושא

משה חוגג החליט: בית"ר ירושלים לא תתאמן במהלך השבת
מאור בוזגלו: "דברים בבאר שבע השתנו, זה היה מועדון ערכי"
טל בן חיים נפרד: "רציתי לסיים את הקריירה במכבי תל אביב"

לירוי צעירי שחקן בית"ר ירושלים. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ברוך השב. לירוי צעירי/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

המאמן גיא לוזון והשחקנים דוד קלטינס ומאור בוזגלו התייצבו היום בשוק מחנה יהודה כדי לצלם סרטון קידום מכירות לכרטיסי מנוי. המאמן אמר: "אנחנו בתקופה מאוד קצרה של כמה ימים של ביחד. עושים את המקסימום כדי להתחבר ולעשות את מה שטוב ביותר לכל שחקן. זה עניין של זמן, זה לא הוקוס פוקוס והכל בשנייה דופק וזורם. מגן שמאלי זה מאסט בסגל שלנו מבחינתי. אנחנו מחפשים. השוק כרגע לקראת סופו והשחקנים הטובים כבר לא בנמצא. נצטרך לחפש את הטוב ביותר בפרק הזמן הקצר שנשאר".

מאו בוזגלו אמר: "אנחנו לקראת משהו חדש, יש אווירה חדשה, אפשר להרגיש את האנרגיות, את העוצמות, התרגשות מאוד גדולה, כיף גדול להיות פה. קיבלו אותי בצורה מאוד חמה, מאוד יפה, ההתאקלמות שלי מאוד קלה כי גם החברים עוזרים. אנחנו יודעים שאין לנו ימי חסד והאחריות היא גדולה. בשורה התחתונה הכול יקום וייפול על הקהל, על התמיכה, על האהבה, על החום ואפשר להרגיש את זה מהרגע הראשון".

גיא לוזון, דוד קלטינס, מאור בוזגלו, בית"ר ירושלים בשוק מחנה יהודה. נועם מושקוביץ
לוזון, קלטינס ובוזגלו ביום הצילומים/נועם מושקוביץ
מאור בוזגלו, בית"ר ירושלים בשוק מחנה יהודה. נועם מושקוביץ
מאור בוזגלו בשוק מחנה יהודה/נועם מושקוביץ
מאור בוזגלו, בית"ר ירושלים בשוק מחנה יהודה. נועם מושקוביץ
מאור בוזגלו, בית"ר ירושלים בשוק מחנה יהודה/נועם מושקוביץ
מאור בוזגלו, בית"ר ירושלים בשוק מחנה יהודה. נועם מושקוביץ
מאור בוזגלו, בית"ר ירושלים בשוק מחנה יהודה/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully