וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים נפרד: "רציתי מאוד לסיים את הקריירה במכבי תל אביב"

הבלם בן ה-36, שעזב את קבוצת נעוריו לבית"ר ירושלים, נפרד מהצהובים: "אני חייל ושגריר שלכם מגיל שש. כנראה שככה זה בחיים ובכדורגל בפרט. הרעפתם עליי אהבה, תמיד תהיו בליבי"

עריכת וידאו: ניר חן

עוד לפני שעלה על הדשא עם קבוצתו החדשה, בית"ר ירושלים, טל בן חיים כתב היום (שישי) פוסט באינסטגרם בו התייחס לפרידה שלו ממכבי תל אביב. הבלם בן ה-36, שחזר ארצה לקבוצת נעוריו ב-2015 אחרי קריירה מרשימה באירופה, ישחק העונה לראשונה בקבוצה ישראלית שאינה מכבי תל אביב.

בפוסט שלו כתב בן חיים: "אוהדי מכבי תל אביב היקרים. אני חייל ושגריר שלכם מגיל שש, נתתי לכם את ליבי גופי ונשמתי. שיחקתי חולה, פצוע, עם זריקות, לא עשיתי לעצמי הנחות בשום מצב גופני וקיבלתי מכם תמורה מלאה על כך. הרעפתם עליי אהבה רבה, פירגון ותמיכה לא מובנית מאליה. רציתי מאוד לסיים את הקריירה שלי בקבוצת נעוריי, אבל זה לא צלח. כנראה שככה זה בחיים בכלל ובכדורגל בפרט".

על העונה אחרונה אמר בן חיים: "בעונה האחרונה עטפתם אותי במיוחד באהבה שחיממה לי את הלב וגרמה לי להחזיר לכם הכל במגרש ככל שניתנה לי ההזדמנות לשחק. לעולם לא אשכח את אלפי ההודעות, הטלפונים והתמיכות המרגשות ברשתות החברתיות ששלחתם לי לאחר שעזבתי. התרגשתי עד דמעות וזה חימם את ליבי וחיזק אותי מאוד. תמיד תהיו בליבי".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
שחקן במכבי תל אביב מודה: "הגענו קצת יהירים וחטפנו סטירת לחי"
גם בסרביה ונורבגיה קוטלים את ראיקוביץ': "משהו רע מאוד עובר עליו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully