וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג החליט: בית"ר ירושלים לא תתאמן במהלך השבת

24.8.2018 / 14:15

הבעלים הנכנס מתכוון לבטל את האימונים בשבת בבוקר מטעמי דת, וכבר קיבל אישור מניר ברקת לכך שאצטדיון טדי יעמוד לרשות הקבוצה מדי מוצאי שבת. מאור בוזגלו: "כיף להגיע לירושלים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ההחלטה הניהולית הראשונה של משה חוגג בבית"ר ירושלים: הזזת אימוני הקבוצה מימי שבת בבוקר למוצאי השבת, מטעמי דת. הבעלים הנכנס של הקבוצה שוחח בימים האחרונים עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ועם נציגים אחרים בעירייה וקיבל מהם אישור לכך שאצטדיון טדי יעמוד לרשות הקבוצה מדי מוצאי שבת - זאת בתנאי שלקבוצה לא מתוכנן משחק ביום שבת בערב, כמובן.

חוגג הוא אדם מסורתי ושומר שבת, ובמסגרת ההחלטות שקיבל בשבועות הראשונים בתפקיד הוא גם מתכוון ליזום בעתיד מהלכים כדי להזיז משחקים של בית"ר ששובצו לשעות שלפני צאת השבת.

עוד בנושא

טל בן חיים נפרד: "רציתי מאוד לסיים את הקריירה במכבי תל אביב"
חוגג מנסה להרגיע. אחרי חודשיים בבית מלון: אריק סאבו ייכנס לדירה
ארגון 'לה פמיליה' הודיע: "נצא לדרך חדשה, טובה ונקייה מגזענות"

הבעלים של בית"ר ירושלים משה חוגג לצד אלי אוחנה. קובי אליהו
משה חוגג לצד אלי אוחנה/קובי אליהו

עוד בבית"ר: מאור בוזגלו פותח דף חדש בבית"ר ירושלים, בתקווה להתאושש מהפציעה הקשה שהשביתה אותו לתקופה ממושכת. היום (שישי) הקשר - שצפוי לחזור רק בעוד כמה חודשים למגרשים ולרשום הופעת בכורה במדי קבוצתו החדשה - התראיין לתוכנית הספורט של רדיו ירושלים "בדרך למגרש", סיפר על ההחלטה להצטרף לפרויקט של משה חוגג ועל הציפיות מהעונה הקרובה.

בוזגלו פתח ואמר: "אני מתרגש מאוד בעקבות החתימה. כיף לי להגיע לירושלים מדי יום, יש אנרגיה של משהו חדש. מרגישים את החום והאהבה וזה לא דבר שמובן מאליו. אני מרגיש בסדר, מתקדם טוב מאוד וכבר מתאמן כמו שצריך. אני אמור להשתלב על פי התכנית לקראת המחזור החמישי-שישי. יש לי המון תשוקה ואנרגיה אני מרגיש שאני יכול להציג את היכולת שהצגתי לפני שנפצעתי. היה לא פשוט לראות את אחי אלמוג נפצע. טסנו כל המשפחה לראות אותו באיטליה. כשהוא נפצע נשברתי, התחלתי לבכות כמו ילד קטן. עכשיו אני האח התומך ותפקידי הוא לחזק ולעזור לו".

עוד באותו נושא

חוגג: "החל מהיום הדת לא מהווה פקטור בבחירת שחקנים בבית"ר"

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים מאור בוזגלו, אפונסו טיירה. קובי אליהו
אתגר חדש, ציפיות חדשות. מאור בוזגלו לצד אפונסו טיירה/קובי אליהו

בוזגלו הוסיף: "זה יתרון שהשוער רואה אותי ואת ערן לוי עומדים ליד כדור חופשי. יש לנו צעירים מוכשרים ושחקנים איכותיים עם ניסיון. נצטרך להיות עם אנרגיה נכונה ולמצוא איזון נכון. לא חוויתי עוצמה ותמיכה ואהבה כמו שאני חווה בבית"ר ירושלים. אני קודם כל רוצה לחזור למגרש. להגיע לבית"ר זאת פנטזיה שלא חשבתי שתתממש, אז עכשיו שזה קרה זה מרגש ועוצמתי. ברור לנו שלא יהיו לנו הרבה ימי חסד כי בכדורגל שלנו רוצים תוצאות כאן ועכשיו. גם לשחקנים יש אחריות כבדה על הכתפיים. לפני עשרה ימים גיא לוזון התאמן עם שישה שחקנים, כל דבר לוקח זמן וצריך סבלנות. אנחנו מקווים שהקהל יבוא עם אנרגיה ויעזור לנו מהיציע".

על משה חוגג: "הוא בחור עם הרבה אנרגיה ותשוקה לשנות וזה מאוד חשוב". על קבוצתו הקודמת, מכבי חיפה: "היו דברים מורכבים שהפכו למורכבים אפילו יותר. בבית"ר הבינו מהר מאוד שאני רוצה להתאושש ולהפוך למאור בוזגלו והמשא ומתן נסגר מהר מאוד". על אקסית נוספת, הפועל באר שבע, אמר: "הרבה דברים השתנו שם, בעיקר בצורת החשיבה. זה היה מועדון ערכי שמכבד את השחקנים שלו ועכשיו זה קצת נפגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully