וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה במגעים לרכישת קשר בית"ר טוברוק

4.6.2018 / 13:55

המועדון צפוי לקבל את הבלם-קשר ירין פרץ. במסגרת העסקה, טוברוק תקבל אחוזים ממכירה עתידית. אלישע לוי מנסה להחתים חלוץ זר. לירוי צעירי טרם נפגש עם הקבוצה ומחזיק בהצעה נוספת, גם בית"ר גיששה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה עשויה להכריז בימים הקרובים על רכישת שחקן מבית"ר טוברוק. מדובר בקשר ירין פרץ (בן 20 בחודש הבא), שכבש תשעה שערי ליגה העונה. המגעים בין הצדדים נכנסו להילוך גבוה לאחר שהפועל תל אביב ובעליה איציק ניסנוב ניסו לרכוש את השחקן, אך המשא ומתן פוצץ. פרץ אמור להגיע לתחילת האימונים של הקבוצה. במסגרת העסקה, טוברוק תקבל אחוזים ממכירה עתידית עבור השחקן.

המאמן אלישע לוי ממשיך לבחון זרים בעמדת החלוץ ובמקביל בוחן גם קשרים אחוריים, זאת למקרה שהקשר רומאריו פירס יודיע שהוא מממש את ההצעה מאוסטרליה או בוחר שלא להמשיך. פירס כבר סיכם לעונה אחת, ביקש חוזה לשנתיים וקיבל הצעה משודרגת, אך טרם השיב עליה. השבוע אמורה להיערך פגישה עם לירוי צעירי, שבית"ר ירושלים גיששה לגביו.

במועדון הבהירו לסוכנו של לידור כהן, דודו דהאן, כי הוא לא ישוחרר פחות מהסכום הנקוב - 700 אלף יורו. דהאן הבהיר כי הוא מחפש לשחקן קבוצה בבלגיה, אך המועדון טרם קיבל הצעה עליו.

עוד בנושא:

פאדי זיידאן חתם במכבי פתח תקוה. פניה לבאר שבע לגבי גדיר ומלמד
אלישע לוי מתחיל לעבוד: שחקנים זומנו לפגישות, מועמדים סומנו
אלישע לוי חתם לעונה במכבי פתח תקוה: "סגירת מעגל עבורי"

לידור כהן, שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
סוכנו מחפש לו קבוצה בבלגיה. לידור כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully