וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי מתחיל לעבוד: שחקנים זומנו לפגישות, מועמדים סומנו

24.5.2018 / 9:59

מאמן מכבי פתח תקוה ערך סקירה ראשונה של הסגל עם לוזון וגולן, לאחריה זומן צעירי. אולטימטום לפירס, שהתבקש לחתום ביממה הקרובה או לממש הצעה מאוסטרליה. מלמד וקאניוק עדיין על הפרק

מאמן נבחרת ישראל, אלישע לוי. ברני ארדוב
היה המועמד היחיד. אלישע לוי/ברני ארדוב

עידן חדש במכבי פתח תקוה. המאמן אלישע לוי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם אתמול (רביעי) על חוזה לעונה הבאה ויגיע בתחילת השבוע לפגישת עבודה ראשונה עם הצוות הניהולי של המועדון. במועדון בטוחים שלוי, שבימים האחרונים היה המועמד היחיד שניהל מגעים עם המועדון, הוא הבחירה הנכונה עבור הקבוצה. "הבחירה באלישע הייתה טבעית, הרי מדובר לא רק במאמן בכיר, אלא גם בשחקן עבר שלנו", אמרו במועדון על המאמן ששיחק בשנות השמונים במשך ארבע שנים בקבוצה.

כיצד הגיע לוי לפתח תקוה? ובכן, עד השבוע למאמן שתי הצעות רלוונטיות - מפתח תקוה ומבית"ר ירושלים. את ההצעה השלישית, בני סכנין, הוא החליט לפסול משום שאימן בה בעבר ורצה לפנות לאתגר חדש. לוי נפגש בתחילת השבוע עם אבי לוזון יחד עם סוכנו אבי נימני וקיבל הצעה לעונה הבאה. שלשום (שלישי), הגיש לוי הצעה נגדית. בשעות הלילה, נימני שוחח עם לוזון במטרה להגיע לפשרה והשניים הגיע לסיכום בעל פה בטלפון. לוי התבשר על ההחלטה להחתימו רק בשעות הלילה המאוחרות. אתמול בבוקר, לאחר שלוי הבין שהוא המאמן, קבעו הצדדים להיפגש כדי לחתום על החוזה. לא רק לוזון רצה את לוי, אלא גם המנהל המקצועי עומר גולן, שהצטרף לפגישה אחר הצהריים. "הייתה תמימות דעים שאלישע זה השם היחיד שמהווה שדרוג אמיתי למימר", אמרו בפתח תקוה.

עוד בנושא

אלישע לוי חתם לעונה במכבי פתח תקוה: "סגירת מעגל עבורי"
בית"ר ירושלים תפתח במשא ומתן עם גיא לוזון
הפועל חיפה: דור מלול חתם לשנתיים נוספות, מו"מ עם סוהיל ארמלי

רומאריו פירס, שחקן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
יישאר במלאבס? רומאריו פירס/אדריאן הרבשטיין

לאחר החתימה אתמול, לוי נפגש עם לוזון וגולן והשניים ערכו סקירה של הסגל הנוכחי. למאמן הובטח כי הסגל לא ייפגע. מלבד התמיכה של לוזון, גם הספונסר יענקל'ה בורנשטיין מ"פנורמה צפון" ימשיך להשקיע. לוי ביקש להחתים את לירוי צעירי, ששוקל גם הצעה אחרת. במועדון החליטו לזמן את צעירי לפגישה כבר בשבוע הקרוב. במקביל, במועדון העמידו אולטימטום בפני רומאריו פירס. בשיחה שנערכה אתמול, הובהר לקשר כי עליו להחזיר תשובה תוך 24 שעות לגבי ההצעה שקיבל לשנתיים. פירס כבר סגר את תנאיו לעונה אחת, אך ביקש לחתום על חוזה לשנתיים וקיבל הצעה לחוזה חדש. במועדון סבורים שפירס יחזיר עוד היום תשובה חיובית ויחתום על החוזה אחרי שסיכם את כל הפרטים עם לוזון. הסיבה לעיכוב היא הצעה שקיבל פירס מהליגה האוסטרלית. השחקן הבין כי יוכל לשדרג את שכרו באופן משמעותי ובמועדון ביקשו ממנו להחליט כבר ביממה הקרובה האם הוא מממש אותה או חותם מיידית.

כפי שפרסמנו, שני מועמדים שנמצאים על הפרק הם החלוץ גיא מלמד והקשר גידי קאניוק, שקיבל פניה לחזור למועדון עוד לפני שהחלה הבוררות בין הצדדים. במועדון מתכוונים לפנות להפועל באר שבע במטרה לבחון האם ניתן להשאיל את מלמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully