וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דור מלול חתם לשנתיים נוספות, מו"מ עם סוהיל ארמלי

24.5.2018 / 7:45

המגן בן ה-29 נשאר למרות ההתעניינות ממכבי חיפה וקרית שמונה: "רוצה להישאר במקום שמעריכים אותי". החלוץ ששייך למכבי תל אביב עשוי להגיע בהשאלה, מגעים עם שוקרני ואבוחצירה

צילום מסך

חדשות טובות להפועל חיפה: דור מלול חתם היום (חמישי) לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה נוספת, לאחר מו"מ עם הבעלים יואב כץ. המגן בן ה-29, ששימש בעונה החולפת כקפטן שני לצד עדן בן בסט, עורר בתקופה האחרונה את התעניינותן של מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה, אך הוא בחר להישאר בקבוצה ובעונה הבאה ישלים בה עונה רביעית.

"אני מודה ליואב כץ ולניר קלינגר על האמון", אמר מלול, שחתם באמצעות סוכנו גלעד קצב. "היה חשוב לי להמשיך ולשחק במקום שמעריך אותי ורואה בי בורג משמעותי. התחברתי מאוד לשחקנים, לצוות ולקהל ויש לחיבור הזה משמעות גדולה עבורי. אנחנו במטרה להמשיך בדרך ובתהליך שהתחלנו בעונה שעברה והביא אותנו להישגים"

הבעלים יואב כץ הוסיף: "אני שמח שהחתמנו שחקן משמעותי נוסף. דור משמש כאחד הקפטנים של הקבוצה והוא שחקן חשוב מבחינה מקצועית וחברתית ויש לו חלק גדול בהצלחה בעונה שעברה. אנחנו ממשיכים קדימה בבניית הסגל".

עוד בנושא

שחקני הפועל חיפה לא קיבלו החזרי נסיעות. ניסו קפילוטו מתקרב לחוזה חדש
קלינגר: "יכול לעשות בנבחרת את מה שעשיתי העונה". קלאודמיר רוצה להגיע

דור מלול שחקן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
"נשאר במקום שאני בורג משמעותי". דור מלול/יוסי ציפקיס

לאחר סיום המו"מ עם דור מלול, במועדון מנסים לסגור סופית את הארכת החוזה של ניסו קפילוטו. הבלם צריך להודיע היום לונלו ההולנדית האם הוא מסכים להצעה לחוזה לשנתיים, אך בהפועל חיפה טוענים כי המו"מ איתו קרוב לסגירה וההערכה היא שיחתום על חוזה לשנתיים בקרוב. במקביל ממשיכה לקבוצה לחפש שחקנים חדשים.

שמעוןן אבוחצירה קיבל הצעה לשנתיים והוא עשוי להחליף את אלון תורג'מן שנמצא במגעים עם הפועל באר שבע ובודק אופציות בחו"ל. רועי שוקרני נמצא במשא ומתן מתקדם וצפוי לחזור בקרוב אחרי ששיתף פעולה עם אבוחצירה בעונה החולפת. אם יגיע, זה יהיה על חשבון רוסלן ברסקי שעשוי לחזור למכבי תל אביב.

במקביל, לוואלה! ספורט נודע כי המועדון נמצא במשא ומתן עם הקשר-חלוץ סוהיל ארמלי. השחקן ששייך למכבי תל אביב ושיחק בעונה החולפת כמושאל לבית"ר תל אביב רמלה, כבש תשעה שערים. ארמלי, 22, גדל בשפרעם. הוא אחיינו של אחד החלוצים הגדולים שגדלו בישראל - זאהי ארמלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully