וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "יכול לעשות בנבחרת את מה שעשיתי בהפועל חיפה". קלאודמיר במסר: רוצה להגיע

22.5.2018 / 12:37

מאמן סיפר ל"טוכמן וחמי" על רצונו לאמן את נבחרת: "זה בדם שלי". הקבוצה תקדם את החתמת רועי שוקרני ולסגור בהקדם עם רשימת הרכש של קלינגר, בה מופיע גם אבוחצירה. שיימן עדיין לא חתם בבאר שבע ובכל מקרה ישוחח עם כץ לפני

צילום מסך

הפועל חיפה סיימה את העונה במקום הרביעי ועם תואר שהעניק לה את הכרטיס לאירופה גם ללא קשר לתוצאות בליגה. אתמול חגגו השחקנים את סיום העונה. הבעלים יואב כץ בירך אותם וכבר היום יחדש את המגעים עם ניסו קפילוטו, שקיבל הצעה משודרגת וטרם סיכם במועדון. במועדון מעריכים שקפילוטו, שחייב להחזיר תשובה לונלו עד סוף השבוע, יסגור בסופו של דבר לשנתיים. אחר כך, ידון המועדון עם דור מלול על עתידו. שמואל שיימן עדיין לא חתם בהפועל באר שבע ואמור לשוחח עם יואב כץ לפני שייפגש עם אלונה ברקת. בהפועל חיפה יש מי שמשוכנע שאפשר להשאירו ברגע האחרון, למרות שבסביבתו טוענים כי העסקה כמעט סגורה.

אחרי שסיימה את העונה באופן רשמי, במועדון ינסו להגיע השבוע לסיכום סופי עם רועי שוקרני. כמו כן, במועדון ממתינים לתשובה של אלון תורג'מן שלא צפוי להישאר ובמקומו ינסו להחתים את שמעון אבוחצירה. אתמול פרסמנו כי גם קלאודימיר פריירה הוזכר כמועמד לקבוצה של ניר קלינגר. בסביבתו של הברזילאי טענו אתמול כי בהפועל חיפה ירצו לצרפו אם אלי טביב לא יממש את האופציה עליו. בראשון ליוני תסתיים האופציה על השחקן ובינתיים השחקן העביר מסר שיסכים להגיע אם האופציה אכן לא תמומש.

עוד בנושא
שכטר אישר שהוא עוזב את בית"ר, איביץ' אישר את החתמתו במכבי ת"א
בן שהר: "קצת מציק שמחפשים חלוצים, כבשתי 50 שערים בשלוש שנים"
מכבי חיפה: הסתיימה הפגישה עם יעקב בוזגלו, הירוקים הציעו שדרוג אך לא הושג סיכום

שחקן הפועל רעננה רועי שוקרני. לירון מולדובן
ינסו להגיע לסיכום סופי. רועי שוקרני/לירון מולדובן

"בסך הכל הייתה עונה טובה, היינו במצב שבו הקבוצה מתחרה על אירופה דרך הליגה והגביע. הצלחנו באחד, פחות הצלנו בשני", סיכם יואב כץ את העונה. "ההפסדים למכבי נתניה הרסו. אם בפלייאוף היינו משיגים אותם הישגים כמו במשך העונה, היינו יכולים לרוץ למקום הראשון או השני. לצערי נחלשנו שם. גמרנו במקום הרביעי, אבל זכינו בגביע שזה הישג מאוד לא רגיל. זאת עונה טובה מאוד, מקווה שנשחזר אותה".

על ההצעה של קפילוטו מונלו ההולנדית אמר: "אני מודע להכל, אבל ננסה לסכם עם מלול וקפילוטו, שהם שני שחקני מועדון. עדן בן בסט? יש לו חוזה לשנה הבאה, אבל זה נכון שאשב איתו לגבי ההמשך". עוד הוסיף הבעלים: "תמאש סגר, אני מקווה שעכשיו עוד שחקנים יסגרו. ניר קלינגר לא יסגור עד שייסגר נושא הנבחרת. אנחנו תומכים בו ומקווים שיגשים את משאלתו, אבל אם זה לא יצליח הוא יישאר בהפועל חיפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
"אם לא נבחרת - הפועל חיפה". קלינגר/יוסי ציפקיס

בתוך כך, המאמן ניר קלינגר התראיין לתוכנית סיכום העונה של "טוכמן וחמי" והתייחס לרצונו לאמן את נבחרת ישראל. לדברי קלינגר: "במקרה שלנו הדברים פשוטים. יואב כץ יודע שהחלום שלי הוא לאמן את נבחרת ישראל. כאחד שרוצה להגיע לטופ ולשנות דברים אני צריך לעשות את המקסימום אל מול עצמי. בגזרת הפועל חיפה דבר לא השתנה. הקבוצה יחד איתי מכוננת לעונה הבאה כבר חודש וחצי. אם אני לא אהיה בנבחרת, אהיה בהפועל חיפה. אני לא יודע מה היה עם מאמנים אחרים בהפועל חיפה, איתי היא נבנית באופן איטי. אם יהיה צורך להחתים מאמן בחודש יוני אז יהיה מאמן שיקבל קבוצה מוכנה. זה לא סיפור".

קלינגר המשיך ואמר: "הנבחרת זה תמיד מעל הכול. הנבחרת שלנו הלכה אחורה בצעדי ענק. כמי ששר את ההמנון 83 פעמים אני חושב שצריך להחזיר את זה. אי אפשר שתהיה מדינה בלי נבחרת. אפשר לעשות את זה. זה בדם שלי. לא יעזור. אנחנו מאמני כדורגל. לא שכחנו לאמן. אני יכול לעשות בנבחרת ישראל את מה שעשיתי בהפועל חיפה".

על העתיד של מחזיקת הגביע אמר המאמן: "זה תלוי ביואב כץ שצריך להביא כסף. שחקנים עשו עונה טובה ורוצים להשתדרג. יש להם דרישות. עשינו דברים טובים. כל אחד רוצה להרגיש שהוא משתכר יותר. אני מאמין שנצליח להשאיר את סגל הקבוצה ועם כמה שחקנים חדשים הפועל חיפה חייבת להיות בצמרת בעונה הבאה. אלון תורג'מן, אם לא ישחק באירופה, יש סיכוי סביר שיישאר בהפועל חיפה. הוא חלוץ מוביל. לגבי שאר השחקנים הכיוון חיובי. נקווה מאוד שזה הלך הרוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully