וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "קצת מציק שמחפשים חלוצים, כבשתי 50 שערים בשלוש שנים"

החלוץ התראיין לתכנית הסיום של "טוכמן וחמי" וגם חשף: "ג'ורדי פנה אליי כששיחקתי בהולנד". על העונה שהסתיימה: "לא אשכח את המשחק בטדי. פעם שחקנים חששו לבוא לפה, היום ב"ש אימפריה"

צילום מסך

הפועל באר שבע סיימה עונה ארוכה, מפרכת ומוצלחת עם 1:6 מוחץ על מכבי נתניה במשחק שהוקדש במיוחד לאליניב ברדה הקפטן הפורש שלה. היום (שלישי) בן שהר חלוץ האלופה דיבר עם תכנית סיום העונה החגיגית של "טוכמן וחמי", התייחס לעונה שעברה על קבוצתו, וגם חשף סקופ על מכבי תל אביב.

שהר נפרד מג'ורדי קרויף, שרצה אותו גם בדצמבר האחרון במכבי תל אביב וביקש מהחלוץ לא לחתום שוב בבאר שבע ולחכות לינואר, ואמר: "הכדורגל הישראלי יתגעגע מאוד לג'ורדי קרויף. יש לנו נטייה לזכור את הסוף. עזבו את האליפויות שהוא נתן. הוא הביא תרבות אירופית למכבי תל אביב ולכדורגל הישראלי. הוא יחסר מאוד. ג'ורדי רצה אותי במכבי כששיחקתי בהולנד, וגם עכשיו. הוא יחסר לנו".

"רגע אחד מעונה הזאת? המשחק נגד בית"ר ירושלים בטדי. היה 0:1 לבית"ר ירושלים ופתאום ההפרש הוא רק שתיים. היתה לנו אסיפה עם ברדה לפני שעלינו למחצית השנייה והתפוצצנו עם 1:4. ואז היינו כמעט אלופים. זה היה קטע מאוד חזק. גם כשהייתי בהפועל תל אביב זו הייתה קבוצה גדולה עם העפלה לליגת האלופות. מה שמאפיין את הפועל באר שבע זה שזה יותר מרק קבוצה. שחקנים חששו פעם להגיע לבאר שבע והיום זו מעצמה, זו אימפריה. לקחת אליפות שלוש שנים, זה מראה על דרך טובה שעושים פה. הפועל באר שבע הפכה לקבוצה של המדינה. כיף לראות אותה. טרנר מפוצץ כל משחק עם משפחות וילדים. זה הפך לעניין גדול. אני גאה להיות חלק מהמועדון".

בן שהר, אלונה ברקת, שחקני הפועל באר שבע חוגגים אליפות 2017/18. ברני ארדוב
ג'ורדי רצה אותו במכבי תל אביב. בן שהר/ברני ארדוב

שהר הוסיף לגבי ג'ורדי: "ג'ורדי רצה אותי כמה פעמים. לא רוצה להיכנס עכשיו למתי ואיפה. אתה לוקח החלטות למען הקריירה שלי ואני בזמנו וגם עכשיו חשבתי שהפועל באר שבע זה המקום המתאים לי. ואני חושב שצדקתי. גם חתמתי על חוזה לחמש שנים. אני וג'ורדי דיברנו, אבל באר שבע הכי מתאימה לי".

על מקומו בנבחרת ישראל אמר סהר: "יש לי כבר לא מעט הופעות בנבחרת. 42 או 43 הופעות. לגיל שלי זה יפה. אני רוצה להיות כמה שיותר להיות בנבחרת. כל מאמן שהיה מאוד האמין בי. גם אלי גוטמן וגם אלישע. פעם לא שיחקתי כי הייתי פצוע. כל מי שמגיע לנבחרת צריך להוכיח את עצמו. אין באנקרים חוץ מ-2 או 3 שחקנים. אני כן חושב שאני שחקן הרכב בנבחרת אבל כולם רוצים ויש תחרות. משחק מול ארגנטינה יכול להתאים לי. אני צריך להוכיח את עצמי לאלון חזן. אנחנו לא מכירים אישית. צריך לעבוד באימונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל באר שבע בן שהר. ברני ארדוב
"ג'ורדי פנה אליי כמה פעמים". בן שהר/ברני ארדוב

לא היה נכון לחזור מוקדם יותר לישראל?

"אני לא חושב. התחלתי גבוה בצ'לסי. אבל שיחקתי בליגה הספרדית זה לא דבר של מה בכך. אולי הייתי חסר ניסיון וצעיר, עכשיו אני עוד מעט בן 29. תמיד תהיה לי שאיפה לחזור ואני רוצה לחזור וגם טוב לי בבאר שבע. היה לי גם כיף להתנסות בחו"ל. הרבה שחקנים היו מתחלפים איתי. תמיד יש מחשבה על חו"ל. אני לא אלך להרפתקאות. אם תהיה הזדמנות אני כן ארצה. אבל השתקעתי בבאר שבע ויש לי ילדה. לא צריך הרפתקאות עכשיו".

ניסית לשכנע את שכטר לבוא לבאר שבע?

"איתי הוא חבר מחוץ לכדורגל. האם דיברנו על זה שיבוא לבאר שבע? אשאיר את זה לנו. האם חששתי מבואו? באר שבע זה שם סקסי ותמיד יש תחרות. שחקנים רוצים לבוא לפה. אני יודע מה אני שווה. תחרות זה דבר טוב וזה יכול לעשות אותך לעוד יותר טוב. אם שכטר יחתום במכבי הוא יעזור להם כי הוא שחקן מצוין. מכבי תל אביב ירצו להתחזק כי הם לא זכו באליפות. לנו זה מוסיף לאתגר. גם אנחנו נתחזק. אם נהיה טובים ונמשיך את היכולת שלנו, יהיה קשה לעצור אותנו".

"אני יכול להגיד ששחקני התקפה תמיד יהיו מעניינים ותמיד ירצו להגיע לקבוצות גדולות. עולים הרבה שמות לאוויר. כל שנה באים והולכים חלוצים. מן הסתם יכול להיות שגם השנה יבואו חלוצים. האם זה מציק לי? יכול להיות שמבחינת העניין הקטן הזה של יש פה חלוץ שנותן 50 שערים בתוך שלוש שנים. יש פה שחקן שנותן שערים. תפקידי הוא לבוא ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. באמצע העונה אני לא מדבר. אולי זה לא צריך להיות ככה כי כשאתה לא מדבר לא מדברים עלייך. יכול להיות שהעניין הזה קצת מציק לי. תמיד מעניין לראות איזה חלוצים יביאו. אני אמשיך לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully