וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת המשטח בויאדוליד: פיקה וברצלונה זועמים, לה ליגה תעניש

כר הדשא הרעוע הכעיס את פיקה ("בושה וחרפה") ובוסקטס ("הרגיש כמו ללכת בחוף הים"), טבאס הודיע שינקוט נגד העולה החדשה צעדים משמעתיים. ראקיטיץ' הודיע שיישאר, וגם: הטיפ המנצח של מסי לדמבלה

שחקן ברצלונה, ג'ורדי אלבה, מסדר את הדשא בוויאדוליד. רויטרס
ככה נראה משטח בליגה שמשווקת את עצמה כטובה בעולם? ג'ורדי אלבה בודק את הדשא אמש/רויטרס

הרוחות בספרד סוערות בעקבות הניצחון 0:1 הדרמטי אמש (שבת) של ברצלונה על ויאדוליד. בארסה אמנם ניצחה ושמרה על מאזן מושלם בפתיחת העונה בליגה הספרדית, אבל נחלצה בעור שיניה מאיבוד נקודות מול העולה החדשה, שהציגה כר דשא רעוע ומלא מהמורות שהקשה על שחקני ברצלונה בביצוע פעולות פשוטות.

בסופו של דבר עוסמאן דמבלה, שמסתמן כג'וקר של ארנסטו ואלוורדה בפתיחת העונה, כבש את שער הניצחון בדקה ה-57, כשלאחר מכן שער של ויאדוליד מראשו של קקו בדקה ה-92 נפסל אחרי התערבות של שופטי ה-VAR (בצדק).

כך או כך, זה לא הרגיע את אנשי ברצלונה בסיום. בתקשורת הספרדית דווח שמיד לאחר המשחק הגישו ראשי המועדון תלונה רשמית לליגה הספרדית על מצב המשטח באצטדיון חוסה סורייה, ונשיא הליגה חאבייר טבאס הגיב בתקיפות כשהודיע חגיגית: "ננקוט בצעדים משמעתיים נגד ויאדוליד. כר הדשא לא תאם את הקריטריונים המינימליים שדרושים בליגה הספרדית".

עוד בנושא

ברצלונה ניצחה את ריאל ויאדוליד 0:1 בחוץ
23:15, ערוץ ONE: ריאל רוצה לנקום בג'ירונה
לא רוצים לארה"ב: שחקני הליגה הספרדית שוקלים לשבות

טבאס מודיע: נעניש את ויאדוליד

את ג'רארד פיקה, בכל אופן, זה לא הרגיע. "כר הדשא היום היה בושה וחרפה. זה מביך", ירה הבלם הדעתן. "הסיכוי שמישהו ייפצע היום היה עצום, ורק בנס זה הסתיים ללא פגיעה של אף אחד מהשחקנים. ואנחנו עוד רוצים לשווק את הליגה לארצות הברית...."

שחקנים נוספים של ברצלונה השמיעו ביקורות דומות. סרג'יו בוסקטס טען ש"המגרש היום הרגיש כמו חוף ים. נראה שאף אחד לא בדק את הדשא לפני המשחק", וג'ורדי אלבה הוסיף ש"במצב הדשא, אף אחת מהקבוצות לא הייתה יכולה להראות את היכולות האמיתיות שלה. במקום לחשוב על ארצות הברית, הליגה הספרדית קודם כל צריכה לדאוג למה שקורה כאן, בספרד".

בשולי הסערה קיבלה ברצלונה גם בשורות משמחות: איבן ראקיטיץ', ששמו נקשר לאחרונה במעבר אפשרי לפריס סן ז'רמן, הודיע פומבית שאין לו שום כוונה לעזוב. " אני נשאר כאן, וזה סופי", אמר הקשר הקרואטי. "ללבוש את החולצה של ברצלונה זו גאווה עצומה. היו לי כאן ארבע שנים נפלאות ואני מקווה שעוד יהיו הרבה שנים טובות. מה שבטוח, אף מועדון לא מסוגל להעניק לי את מה שאני מקבל במועדון הטוב בעולם".

ראקיטיץ' הודה ש"היו כמה מועדונים שהתעניינו בי" וסיפר שלקח לעצמו כמה ימים כדי לחשוב על ההצעות. "בסופו של דבר זאת הייתה החלטה קלה, והדבר הכי חשוב הוא שאני רוצה להישאר פה".

עוד סיבה לאופטימיות בברצלונה היא היכולת המשופרת של עוסמאן דמבלה. שחקן הכנף, שלפרקים בקיץ נראה בדרך החוצה, כבש שער ניצחון שני לזכות הקבוצה אחרי שעשה זאת גם בסופרקופה מול סביליה, ואין ספק שהוא נראה בדרך הנכונה אחרי תקופת התאקלמות לא פשוטה בקטאלוניה. בתקשורת הקטלאנית כתבו אמש ש"דמבלה הופך למושיע של ברצלונה", אבל גם ציינו לטובה את הטיפ של ליאונל מסי, שחצי דקה לפני שער הניצחון של דמבלה הורה לצרפתי להחליף צדדים ולעבור מצד שמאל לצד ימין, מה שבסופו של דבר סייע לו לכבוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עוסמאן דמבלה, ברצלונה חוגג. GettyImages
נקודת האור: יש "מושיע" חדש לברצלונה. עוסמאן דמבלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully