וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמבפה או כלום": ריאל מדריד חושקת בכוכב פריס ובונה על אופ"א

אופ"א צפויה להכריע עד יום שני בסוגיית פריס סן ז'רמן שצריכה לשלם למונאקו 180 מיליון יורו עבור אמבפה ועלולה להפר את חוקי הפייר פליי. הבלאנקוס עוקבים ועשויים לנצל את המצב לטובתם

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

חלון ההעברות האירופי עומד להיסגר וריאל מדריד אפילו לא עושה סימנים שהיא מנסה להחתים כוכב התקפי שייכנס, או ינסה לפחות להיכנס לנעליו הענקיות של כריסטיאנו רונאלדו. אדן הזאר, הארי קיין וגם אדינסון קבאני הוזכרו בהקשר של הבלאנקוס בקיץ הנוכחי אך ה"אס" המדרידאי מדווח היום שרק שחקן אחד נלקח בחשבון ועשוי להגיע לברנבאו - קיליאן אמבפה.

עוד בנושא:

אופ"א צפויה לפרסם את הצהרתה בנוגע למצבה של פריס סן ז'רמן, במדריד עוקבים
שחקני הליגה הספרדית שוקלים לשבות: "הם זועמים ומופתעים"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה. AP
בריאל מדריד עדיין לא ויתרו עליו. אמבפה/AP

זה לא סוד שהבלאנקוס חושקים בכוכב הצעיר והמבטיח של פריס סן ז'רמן שהוליך את נבחרת צרפת לזכייה במונדיאל האחרון. אלופת צרפת לבטח לא תרצה למכור את היהלום שלה, בטח בהתחשב בעובדה שכסף לא חסר לה אך ריאל בונה על אופ"א, שביום שני תכריע בסוגיית הפייר פליי הפיננסי. הרכישה של ניימאר תמורת 222 מיליון יורו והעובדה שפריס צריכה כעת לשלם למונאקו 180 מיליון יורו עבור אמבפה כדי להפעיל את אופציית הרכישה, סיבכה את פריס עם חוקי הפייר פליי וייתכן אפילו שהיא לא תוכל לרכוש את אמבפה אם אופ"א תחליט להתערב ולאכוף את חוקי הפייר פליי שמטרתם לאזן בין הוצאות להכנסות.

ב"אס" מדווחים כעת שריאל מדריד עוקבת אחרי הנושא הזה ואם תצליח תיזום מהלך על אמבפה ואם לא, אז אף שחקן אחר לא יגיע, לפחות לא בחלון ההעברות הנוכחי. עוד מדווח באתר כי בקיץ הבא ריאל מדריד תלך בכל הכח על כוכב אחר של פריס, ניימאר הברזילאי שהעונה יישאר בקבוצה של תומאס טוכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully