וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א צפויה לפרסם את הצהרתה בנוגע למצבה של פריס סן ז'רמן, במדריד עוקבים

היום, או לכל היותר ב-48 השעות הקרובות, הארגון יכריע מה יהיה מצבה של אלופת צרפת, שעלולה לעבור על חוקי הפייר פליי בשל מעברם של ניימאר ואמבפה. תיאלץ למכור את אחד מהכוכבים?

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

היום הגורלי הגיע: היום (שישי), או לכל היותר ב-48 השעות הקרובות, אופ"א צפויה לפרסם את הצהרתה בנוגע למצבה של פריס סן ז'רמן בכל הקשור לפייר פליי הפיננסי. כזכור, לפריסאים עלול להיות חוב גדול בשל מעבר על חוקי הפייר פליי, חוב שעלול לדרוש מאלופת צרפת לשלם באופן מיידי סכום כסף גדול על מנת לעמוד בחוקים ולא לקבל עונש. אם אכן תיאלץ לשלם, פריס אולי תיאלץ למכור את אחד מכוכביה לקבוצה אחרת, כשגם הכוכבים הגדולים ביותר ניימאר וקיליאן אמבפה יצטרכו להילקח בחשבון במקרה כזה, ומי שצפויה לקפוץ על ההזדמנות, אם תגיע, תהיה ככל הנראה ריאל מדריד.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
שבת בספרד: ברצלונה רוצה להישאר מושלמת, אתלטיקו מחפשת ניצחון ראשון
שחקני הליגה הספרדית שוקלים לשבות: "הם זועמים ומופתעים"

שחקן פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה. AP
השם החם. קיליאן אמבפה/AP

למרות זאת, חאבייר טבס, נשיא "לה ליגה" ואוהד ריאל מדריד מוצהר, סיפר שהוא לא מאמין שאופ"א תקשה על הצרפתים יותר מדי: "אני לא אופטימי. אופ"א עדינה מאוד בכל מה שקשור לפייר פליי הפיננסי. אנחנו ביקשנו כליגה לקבל על כתב את כל החשבונות של פריס סן ז'רמן על מנת לבדוק בעצמנו כמה העבירה חמורה, אבל אני לא מאמין שפריס תקבל עונש קיצוני".

הבעיה של הצרפתים נובעת מרכישות הענק: הראשונה, לפני כשנה, אז שילמה 222 מיליון יורו על ניימאר והשנייה בקיץ הנוכחי, במסגרתה היא אמורה הייתה לשלם 180 מיליון יורו עבור קיליאן אמבפה. "גם אם זה צריך להיות יותר מזה, סביר להניח שבאופ"א יפתרו את הסוגייה עם קנס", אמר מקור בארגון ל"אס" הספרדי.

השם החם בכל הקשור לריאל מדריד הוא קיליאן אמבפה. בספרד טוענים שנשיא המועדון פלורנטינו פרס עוקב מקרוב אחר הסיטואציה, אך הוא לא צפוי להיכנס לשום מהלך אם הפריסאים יעברו את הבדיקה בשלום. בספרד מעוניינים לראות את מסמכי ההכנסות וההוצאות של פריס בכדי להיות משוכנעים שאכן אין חריגה מוגזמת.

עוד באותו נושא

שחקני הליגה הספרדית שוקלים לשבות: "הם זועמים ומופתעים"

לכתבה המלאה
נאסר אל חלאיפי יו"ר פריס סן ז'רמן עם מקסוול. רויטרס
מקווה לעבור את זה בשלום. נאסר אל חלאיפי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully