וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.8: קאריוס הושאל לבשיקטאש, רודי קרוב לשאלקה

השוער הגרמני בן ה-25, שביצע שתי טעויות קשות בגמר האלופות אשתקד, הושאל מליברפול לקבוצה הטורקית לשנתיים. בגרמניה מדווחים כי סוכמה העברת קשר באיירן מינכן תמורת 16 מיליון יורו

עריכת וידאו: ניר חן

העברות

* שוער ליברפול לוריס קאריוס הושאל לשתי עונות לבשיקטאש הטורקית. "כולם בליברפול מאחלים ללוריס את כל ההצלחה במהלך ההשאלה שלו", נמסר מליברפול. כזכור, השוער הגרמני בן ה-25 ביצע שתי שגיאות אומללות במיוחד בגמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד בעונה שעברה. בעקבות כך, ליברפול רכשה במהלך הקיץ את שוער רומא אליסון ב-72 מיליון יורו.

* אסטון וילה הודיעה על החתמתו של יאניק בולאסי. החלוץ הקונגולזי בן ה-29 מגיע בהשאלה מאברטון אחרי שבקושי שיחק בשתי העונות האחרונות וינסה למצוא את עצמו בצ'מפיונשיפ.

* בטיס מכרה את שחקן ההגנה הרומני אלין טוסקה לפאוק סלוניקי.

* החלוץ הספרדי בן ה-23 ראול דה תומאס, השייך לריאל מדריד אך מעולם לא שיחק בקבוצה הבוגרת, הושאל פעם נוספת לראיו ואייקאנו - הקבוצה בה כבש 24 שערים אשתקד.

* בארנסלי שאלה מפולהאם את החלוץ בן ה-23 קולי וודרו, שרשם תשע הופעות בנבחרת אנגליה הצעירה לפני מספר שנים.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
ארנסטו ואלוורדה: "מקווה שראקיטיץ' יישאר, ארתור מזכיר לכולנו את צ'אבי"
תומאס טוכל: "ג'אנלואיג'י בופון יירד לספסל בשני המשחקים הקרובים"
דיווח באנגליה: הוגו לוריס נתפס נוהג בשכרות והעביר את הלילה במעצר
העברות בעולם, 24.8: ריאל מדריד הצטרפה למירוץ אחר אדריאן ראביו, ברצלונה בעקבות קווין קאמפל

בשיקטאש מקדמת את פניו של קאריוס

שמועות

* בגרמניה מדווחים שעסקת העברתו של סבסטיאן רודי לשאלקה סוכמה והוא יעבור מבאיירן מינכן תמורת 16 מיליון יורו.

* למרות שהציג יכולת טובה במשחקי ההכנה, ראפיניה לא נכלל בסגל ברצלונה למשחק הערב מול ויאדוליד. בספרד טוענים שהקשר המוכשר נמצא בדרך לריאל בטיס.

* ב"ספורט" הקטלאני טוענים כי חלה "תפנית גדולה" סביב איבן ראקיטיץ': "ראשי ברצלונה משוכנעים בשלב זה שהקרואטי יישאר במועדון". ההצעה של פריס סן ז'רמן לכאורה עדיין על השולחן (90 מיליון יורו), אולם "ב-48 השעות האחרונות היו שיחות אינטנסיביות עם השחקן ונציגיו, ובברצלונה מאמינים שהצליחו לשכנע אותו לשנות את דעתו".

* מאוריציו סארי ניסה לעשות סוף לשמועות על עזיבה של אדן הזאר לריאל מדריד: "מועדון גדול לא יכול למכור שחקן חשוב מאוד בלי להביא שחקן באותה רמה, כך שאני חושב שאדן יישאר איתנו למשך כל העונה".

* עם זאת, על פי "דון באלון", פלורנטינו פרס לא מוכן לרדת מהאפשרות לרכוש את הכוכב הבלגי ומוכן לכלול בעסקה גם את מתאו קובאצ'יץ', המשחק כיום בצ'לסי כמושאל, בנוסף לסכום כסף גדול, בין אם בחלון הנוכחי או בזה של ינואר.

* הגעתו של מריו באלוטלי לניס עשויה לגרום גם לחאטם בן ארפה, שעדיין מחפש קבוצה, לשוב לקבוצה בה שיחק ב-2015/16, כך על פי תחנת הרדיו הצרפתית RMC.

* בתקשורת האיטלקית טוענים שלמריו מנדז'וקיץ' היתה הצעה להצטרף למנצ'סטר יונייטד בקיץ הנוכחי, עם משכורת של 5 מיליון יורו לעונה, אך מסימיליאנו אלגרי שכנע את חלוץ נבחרת קרואטיה להישאר ביובנטוס.

* סביליה מעוניינת לשאול מבורוסיה דורטמונד את שינג'י קגאווה. גם מארסיי מביעה עניין בקשר נבחרת יפן.

* בתקשורת הצרפתית טוענים שמארסיי עשויה להציע לסלטיק 17 מיליון ליש"ט עבור מוסא דמבלה. אלופת סקוטלנד צפויה לדרוש 20 מיליון ליש"ט לכל הפחות.

* שחקני צ'לסי לוקאס פיאזון ומייקל הקטור ככל הנראה יעברו בהשאלה לשפילד וונסדיי.

שינג'י קגאווה שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
בדרך לספרד? קגאווה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully