וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון פתחה את המחזור השלישי עם 0:2 על שטרסבורג

הקבוצה של ברונו ז'נסיו התאוששה מההפסד לריימס בזכות שערים של טרייה (42) וטראורה (64) והנחילה לשטרסבורג הפסד בכורה העונה. טוכל: "בופון יירד לספסל בשני המשחקים הקרובים"

שחקן ליון מרטין טרייה. רויטרס
ביצוע יפה. טרייה/רויטרס

המחזור השלישי בליגה הצרפתית יצא הערב (שישי) לדרך, כשליון ניצחה את שטרסבורג 0:2. הקבוצה של ברונו ז'נסיו, שנחלה הפסד 1:0 מאכזב לריימס בשבוע שעבר, הצליחה להתאושש וחגגה ניצחון דחוק, בזכות שער יפה של מרטין טרייה בדקה ה-42, ומתפרצת קטלנית שהסתיימה ברגליו של ברנארד טראורה בדקה ה-64. המארחת היתה עדיפה בהרבה על יריבתה, החזיקה הרבה יותר בכדור ואיימה פעם אחר פעם על השער, אך בסופו של דבר הסתפקה בניצחון צנוע - השני שלה העונה. עבור שטרסבורג מדובר בהפסד ראשון העונה.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ג'אנלואיג'י בופון שוער פריס סן ז'רמן. רויטרס
עוד ישוב להרכב. בופון/רויטרס

בשלושת משחקיו הרשמיים הראשונים בפריס סן ז'רמן, ג'אנלואיג'י בופון ספג שער אחד בלבד. אף על פי כן, את שני המשחקים הקרובים הוא הולך לראות מהספסל, כך בישר הערב (שישי) המאמן תומאס טוכל במסיבת עיתונאים לקראת המפגש עם אנז'ה מחר.

"לג'יג'י היו שלושה משחקים ראשונים מצוינים, בהם גילה אופי נהדר, אבל אני חייב לתת הזדמנות לאלפונס אראולה לקבל את החדות שלו בחזרה גם כן", אמר טוכל. "אני לא אוהב לספסל אותו, אבל גם אראולה צריך להיכנס לקצב, אז הוא ישחק מול אנז'ה וריימס. אחר כך, נראה".

כמו כן, מאמן האלופה הצרפתית מקווה לצרף לפחות עוד שחקן אחד עד תום חלון ההעברות של הקיץ. פריס סן ז'רמן הוזכרה כמועמדת לצרף שלל שחקנים, בפרט בעמדת המגן השמאלי, כשאחד המועמדים שהוזכרו הוא דני רוז מטוטנהאם. "אני מקווה שהחלון עדיין לא נגמר עבורנו", אמר טוכל. "אני לא רוצה להגיב לשמועות, אבל יכול לספר שלפני שלוש שנים פגשתי את טוטנהאם ובמשך שלושה ימים תהיתי מה לעשות מול דני רוז".

עוד באותו נושא

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה את הופנהיים 1:3 במשחק הפתיחה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully