וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: אלכס צ'וברביץ' צורף לסגל לקראת גאורגיה וגרמניה

24.8.2018 / 16:40

סנטר הפועל ירושלים זומן לסגל ויחזק את מצבת הגבוהים לצידם של איתי שגב, עידן זלמנסון, בן אלטיט וג'ייק כהן. הנבחרת תתכנס ב-30 לאוגוסט ותקיים שני משחקי הכנה נגד רוסיה ופולין

צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

איגוד הכדורסל הודיע היום (שישי) כי הסנטר אלכס צ'וברביץ' צורף לסגל הנבחרת לקראת פתיחת האימונים לחלון הרביעי של מוקדמות אליפות העולם שיחלו ביום חמישי הקרוב. צ'וברביץ', שחקנה של הפועל ירושלים, מתאמן בשבועות האחרונים תחת מאמן הנבחרת עודד קטש, שהחליט לצרפו למצבת הגבוהים הדלילה יחסית של הנבחרת שכוללת נכון לעכשיו מלבדו את איתי שגב, עידן זלמנסון, בן אלטיט וג'ייק כהן.

לאחר צירופו של צ'וברביץ', ושחרורו של כרם משעור לאחרונה עומד הסגל של עודד קטש על 16 שחקנים: גל מקל, גיא פניני, ג'ייק כהן, יובל זוסמן, ג'ון דיברתולומיאו, נמרוד לוי, בר טימור, תמיר בלאט, רפי מנקו, תומר גינת, עידן זלמנסון, בן אלטיט, גולן גוט, איתי שגב, איגור קולשוב ואלכס צ'וברביץ'.

ישראל תפגוש בחלון הקרוב את נבחרת גאורגיה וגרמניה, ב-13 בספטמבר ביד אליהו וב-16 בספטמבר בלייפציג בהתאמה. בניגוד לחלק מהחלונות אחרים, בחלון הנוכחי תקיים ישראל משחקי הכנה, כשתצא לטורניר הכנה בסנט פטרסבורג שם תפגוש את רוסיה ופולין.

עוד בנושא:

ההתפתלויות, ההכחשות והירידה מהעץ: כך מכבי תל אביב ייצרה פייק ניוז משל עצמה
אליהו מונה לקפטן ירושלים, קטש: "נראה קבוצה קשוחה שמשחקת ביחד"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן מכבי אשדוד אלכס צ'וברביץ'. מגד גוזני
יקבל דקות אצל קטש? צ'וברביץ'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully