וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו מונה לקפטן ירושלים, קטש: "נראה קבוצה קשוחה שמשחקת ביחד"

23.8.2018 / 16:30

האדומים קיימו מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת עונת 2018/19 והודיעו על מינוי הפורוורד לקפטן: "אני גאה ונרגש למלא את התפקיד". המאמן הוסיף: "אני תמיד מציב סטנדרטים גבוהים"

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניב מעוז

לא מעט שינויים עברו על הפועל ירושלים העונה. יותם הלפרין פרש והפך למנהל המקצועי, כל הזרים סיימו את דרכם ובמקומם צורפו ג'ו לואל-אקוויל, כריס ג'ונסון, ג'יימס פלדין, ג'ייקובן בראון, דאשון באטלר, ג'וש אואנס וטיישון תומאס, כשגם בגזרת הישראלים נרשם חיזוק בדמות תמיר בלאט ואלכס צ'וברביץ'. מאמן הקבוצה והמאמן הלאומי עודד קטש ערך מסיבת עיתונאים, ובה דיבר על המטרות, הסגל שנבנה ופרישתו של הלפרין. את מסיבת העיתונאים פתחו בהודעה שליאור אליהו מונה לקפטן הקבוצה והפורוורד גם דיבר.

ג'ייקובן בראון שנחת היום בארץ אמר: "הקיץ היה נהדר ועמוס, חזרתי לכושר, היה כיף ואני מוכן לעבודה עם החברים שלי. בכל קבוצה יש לחץ, שמעתי שמשוגעים בירושלים אבל אני מוכן לכל אתגר שיהיה לנו. עוד לא דיברתי עם קטש לגבי התפקוד על המגרש. אני מגיע בגישה חיובית".

עוד בנושא:

חוזר לקדנציה שנייה: אמארה סטודמאייר יצטרף בקרוב להפועל ירושלים
יותם הלפרין: "בלב שלם אני אומר: לא הייתי עושה שום דבר אחרת"
שיבק: "יותם היה מאמן על המגרש". שרף: "הוא היה שחקן מיוחד"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. דני מרון, מערכת וואלה!
יוצאים לדרך. קטש/מערכת וואלה!, דני מרון

ליאור אליהו, שמונה לקפטן כמחליפו של יותם הלפרין, אמר: "אני נרגש מאוד להיות קפטן של הפועל ירושלים. אני שמח מאוד להיות חלק אינטגרלי מהמערכת הזו. יוצאים לעונה חדשה, יש פה חבר'ה נהדרים, בינתיים האימונים אינטנסיביים וכולם עובדים קשה. אני תמיד שם בשביל שחקנים שצריכים מילה טובה או חיזוק. אני יודע את התפקיד שלי, יש לי את האופי שלי. יכול להיות שהקפטן יוציא ממני צד שלא יצא בינתיים. הפועל ירושלים בתהליך חיובי גדול מאוד. ממה שחוויתי עד כה מהשחקנים הישראלים והאמריקאים, השנה שמו דגש על הפן האנושי ולא רק המקצועי וזה ניכר".

מאמן האדומים עודד קטש אמר: "אנחנו נרגשים מאוד, יש פה הרבה שחקנים חדשים, קפטן חדש, צוות אימון שככה קיבל תגבור ופנים חדשות. אני יכול עמדנו ברוב המטרות שלנו בקיץ למרות קשיים ובעיות שהיו". על האפשרות שאמארה סטודמאייר יצטרף, אמר המאמן: "אנחנו מאחלים לו שיצליח, אבל אם הוא יודיע לנו שהוא מעוניין להצטרף, נשקול ונראה מה עושים. הקבוצה ערוכה למצב שהוא יצטרף וגם למצב שהוא לא יצטרף אלינו. אמארה הוא לא עוד שחקן, מעצם היותו הוא ובטח לא בשביל הפועל ירושלים. תמיד עדיף שכולם יתחילו מהיום הראשון ושלא יהיו שינויים, אבל יחסית המועד שבו הוא אמור להצטרף זה מועד שבו אפשר להכניס אותו לעניינים. לפעמים עושים שינויים באמצע העונה ואפילו לקראת סוף העונה, כמו שראינו בעונה האחרונה".

על טיישון תומאס אמר קטש: "מקצועית אנחנו רוצים מאוד שהוא יצטרף אלינו. כרגע יש עניין שצריך להיפתר ואין סיבה להתייחס לזה כרגע. יכול להיות שנתחיל עם חמישה זרים ונראה איך נמשיך. יש לנו קבוצה אחת שמתאמנת בשיטה אחת ובגלל שיש הבדלים שונים בין אירופה לליגה, יכול להיות שיהיו רוטציות שונות בין שתי המסגרות. השבוע אינטנסיבי מאוד ואי אפשר להתייחס לכל משחק באותה מידה ויש תקופות ששמים דגש על משחקים מסוימים, אבל אני מאמין שאנחנו קבוצה עמוקה מספיק שיכולה להכיל את כל הקשיים האלה". על הקבוצה שירצה לראות העונה: "נראה קבוצה קשוחה, שמשחקת ביחד ורוצה להצליח כך וגם תשחק חזק בהגנה".

קטש המשיך ואמר: "כמאמן, אני תמיד מציב לעצמי סטנדרטים גבוהים, החוכמה בספורט מקצועני היא לנסות להוציא את המקסימום מהכלים שיש לך. יש נטייה לחשוב שתמיד ההצלחה נמדדת בסופו של דבר רק בתארים או שיאים מסוימים, אבל לפעמים גם לעבוד בתנאים קשים ולהוציא מזה את הדבר הכי טוב שיכול היה להיות, זה משהו שאפשר להיות גאים בו. אני מרגיש פה מצוין".

עוד באותו נושא

יותם הלפרין: "בלב שלם אני אומר: לא הייתי עושה שום דבר אחרת"

לכתבה המלאה
ליאור אליהו קפטן הפועל ירושלים. דני מרון, מערכת וואלה!
ליאור אליהו במסיבת העיתונאים/מערכת וואלה!, דני מרון
ליאור אליהו קפטן הפועל ירושלים. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
הקפטן החדש. אליהו/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים
ליאור אליהו קפטן הפועל ירושלים עם עודד קטש. דני מרון, מערכת וואלה!
אליהו וקטש/מערכת וואלה!, דני מרון
שחקני הפועל ירושלים החדשים. דני מרון, מערכת וואלה! NEWS
שחקניה הזרים החדשים של הפועל ירושלים באימון/מערכת וואלה! NEWS, דני מרון
שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט. דני מרון, מערכת וואלה! NEWS
תמיר בלא בפעולה/מערכת וואלה! NEWS, דני מרון
שחקני הפועל ירושלים יוגב אוחיון, בר טימור. דני מרון, מערכת וואלה! NEWS
בר טימור עם יוגב אוחיון/מערכת וואלה! NEWS, דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully