וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לקדנציה שנייה: אמארה סטודמאייר יצטרף בקרוב להפועל ירושלים

21.8.2018 / 18:20

הפורוורד/סנטר, ששיחק בקבוצה לפני שנתיים, צפוי לחזור אל האדומים אחרי שלא מצא קבוצה ב-NBA. בירושלים מאמינים שיתרום רבות מניסיונו ויעזור להתאקלמות של הזרים הרבים שהגיעו

צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

לסגל הפועל ירושלים צפוי להתווסף בקרוב שחקן נוסף ומוכר מאוד: אמארה סטודמאייר יחבור בקרוב לקבוצה כשביחד עם זאת בירושלים מעדיפים לא להכריז על חזרתו ולשמור על פרופיל נמוך בעניין, לאחר התקרית במהלך הקיץ אז הכריזו על כך והשחקן כעס על ההודעה.

למרות רצונו העז, סטודמאייר לא מצא קבוצה ב-NBA ורוצה להמשיך לשחק. בקבוצה שמרו על קשר עם השחקן במשך כל הקיץ ובירושלים מאמינים כי הניסיון של השחקן יתרום לקבוצה מקצועית כמו גם יעזור בהתאקלמותם של השחקנים הזרים. סטודמאייר רצה לשחק בקבוצה גם בעונה שעברה אך לא הגיע לבסוף. זאת מכיוון שבעונה שעברה המאמן פוטיס קציקאריס לא התלהב משילובו בסגל המקצועי. קרטיס ג'רלס, שמקורב מאוד לשחקן, אף ניסה בעונה שעברה להוביל מהלך שישוב במהלך העונה, אולם זה לא יצא לפועל.

לסטודמאייר יש עבר עשיר ב-NBA. הוא נבחר שש פעמים לאולסטאר, שיחק 846 משחקים במשך 14 עונות והעמיד ממוצעים של 18.9 נקודות ו-7.8 ריבאונדים לאורך הקריירה. שנותיו הגדולות היו בפיניקס, שם שיתף פעולה עם סטיב נאש ומייק ד'אנטוני באחת הקבוצות המלהיבות והמהפכניות שידעה הליגה. בקיץ 2016 הודיע כי הוא פורש מה-NBA ועבר להפועל ירושלים, עליה יש לו אחוזי בעלות. סטודמאייר זכה עם ירושלים באליפות והעמיד ממוצעים של 9.9 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק בליגת העל, אבל הקבוצה החליטה שלא לחדש את חוזהו ולאחר מכן הוא הודיע על פרישה מכדורסל מקצועני, הודעה שככל הנראה תחזיק רק שנה אחת.

עוד בנושא

אתמול פרסמנו: אמארה סטודמאייר צפוי לשוב להפועל ירושלים
יותם הלפרין פרש ויצטרף לצווות המקצועי של הפועל ירושלים
שיבק: "יותם היה מאמן על המגרש". שרף: "היה שחקן מיוחד"
כמה אתם באמת יודעים על הקריירה של יותם הלפרין? חידון

אמארה סטודמאייר, לשעבר שחקן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
בדרך חזרה. סטודמאייר/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully