וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: יותם הלפרין צפוי להודיע ביום שלישי על פרישה מכדורסל, אמארה סטודמאייר צפוי לשוב

20.8.2018 / 16:39

הרכז הוותיק שדחה הצעות מאשדוד ונס ציונה יכנס מסע"ת ובה יעשה סוף לקריירת המשחק המפוארת שלו. צפוי להתמנות למנהל המקצועי של הפועל ירושלים. גוברים הסיכויים שסטודמאייר יצטרף

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. אתר רשמי
תם עידן/אתר רשמי

לאחר שכבר הגיע לסיכום עם הפועל ירושלים על הפיכתו למנהל המקצועי של הקבוצה, יותם הלפרין יודיע בקרוב באופן רשמי על פרישה מכדורסל. הרכז יכנס מחר (שלישי, 17:00) מסיבת עיתונאים, ובה יבשר סופית על תום פרק המשחק שלו. הלפרין התלבט לא מעט בשבועות האחרונים, כשמקורוביו סיפרו ש"זו היתה החלטה לא קלה עבורו". הגארד הוותיק קיבל מספר הצעות להמשיך לשחק, בין היתר ממכבי אשדוד ועירוני נס ציונה, אך בסופו של דבר בחר לתלות את הנעליים.

בירושלים מאמינים שאמארה סטודמאייר יצטרף בקרוב לאימוני הקבוצה. שחקן הפנים האמריקאי לא מצא קבוצה ב-NBA ורוצה להמשיך לשחק, בקבוצה שמרו על קשר עימו במשך כל הקיץ, אולם כלקח לאחר תקרית ההודעה הרשמית, ממתינים במועדון להודיע על כך באופן רשמי.

הלפרין (34, 1.93) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בקבוצה הבוגרת כבר בגיל 17. אחרי ארבע שנים במכבי יצא לשנה אחת לאולימפיה לובליאנה וחזר ללבוש צהוב לשלוש שנים נוספות. בקיץ 2008 חתם על חוזה עתק באולימפיאקוס והשלים שלוש עונות טובות ביוון. לאחר התקופה באדום המשיך לשנתיים נוספות באירופה - שנה אחת בספרטק סנט פטרסבורג ושנה נוספת בבאיירן מינכן, לפני שחזר לישראל - דווקא להפועל ירושלים בקיץ 2013. בחמש שנים בירושלים הוא זכה בשתי אליפויות והגיע פעם אחת לחצי גמר היורוקאפ.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
הפועל ירושלים הציעה ליותם הלפרין להיות מנהל מקצועי
מכבי אשדוד/באר טוביה: אוראל לב חתם לעונה הבאה
מכבי תל אביב הודיעה: טאריק בלאק חתם לעונה אחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully