וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד מאמינים: "הגעתו של אמבפה לריאל עדיין אפשרית בהחלט"

פריס סן ז'רמן צריכה להפעיל עד יום שני את אופציית הרכישה על הכוכב הגדול ולשלם למונאקו 180 מיליון יורו. בתקשורת במדריד טוענים: הצרפתים יעברו על חוקי הפייר פלייר והבלאנקוס אורבים

אוהדי ריאל מדריד נמצאים בסוג של דיכאון אחרי העזיבה של זידאן ובעיקר מכירתו של רונאלדו ליובנטוס, ואפשר להבין אותם. הם גם הצביעו ברגליים כאשר רק 48 אלף מהם הגיעו למשחק הפתיחה של הליגה בו אלופת אירופה ניצחה בברנבאו 0:2 את חטאפה. חלון ההעברות האירופי נמצא שבוע לפני סגירתו, אך מסתבר שבמדריד, או יותר נכון בתקשורת במדריד עדיין מפנטזים על רכש ענק ברגע האחרון בדמותו של לא אחר מאשר קיליאן אמבפה.

עוד בנושא:

קיליאן אמבפה: "ניימאר סופרסטאר, הוא כוכב הרבה יותר גדול ממני"
קיליאן אמבפה העניק לפריס סן ז'רמן 1:3 קשה על גנגאן
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה. AP
ריאל מדריד לא מוותרת עליו. קיליאן אמבפה/AP

למה שפריס סן ז'רמן תמכור אותו אתם שואלים? ובכן, לאלופת צרפת יש עד יום שני להפעיל את אופציית הרכישה של כוכב העל שהוליך את צרפת לזכייה במונדיאל והיא צריכה לשלם למונאקו 180 מיליון יורו. אמבפה עשוי או עלול, תלוי את מי שואלים, לגרום לכך שפריס תשבור את חוקי הפייר פליי של אופ"א גם מבחינת רף המשכורות הכללי שהיא תשלם לשחקניה וגם מבחינת האיזון בין ההוצאות להכנסות.

בהתחשב שבעובדה ששוק ההעברות כבר נסגר באנגליה, ריאל מדריד היא הקבוצה היחידה שיכולה לנצל את המצב הזה ולשלם סכומי עתק עבור הכוכב שיכול להיות המחליף המושלם לרונאלדו, בטח בהתחשב בגילו הצעיר (19) והעובדה שכבר כיום הוא נחשב לאחד מחמשת השחקנים הטובים בעולם. כזכור, פריס שפכה 222 מיליון יורו עבור ניימאר רק בקיץ הקודם וכעת צריכה לשלם עוד 180 מיליון יורו על אמבפה, או להחזיר אותו למונאקו. עדיין לא ברור אם ריאל מדריד תנסה לבצע מהלך על הכוכב הגדול, אך ברור שהיא חייבת להתחזק ופריס סן ז'רמן תצטרך לספק תשובות לאופ"א, תשובות שלא בטוח שהיא יכולה לספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully