וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: קיליאן אמבפה העניק לפריס סן ז'רמן 1:3 קשה על גנגאן

ילד הפלא קם מהספסל בהופעת הבכורה שלו העונה והשלים מהפך (82, 90). ניימאר השווה בפנדל (53) לאחר מבצע אישי מבריק שהסתיים בהכשלה ברחבה. נולן רו כבש ראשון (20). בהמשך: מונאקו-ליל

שחקן פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה. AP
סידר שלוש נקודות. אמבפה/AP

המחזור השני בליגה הצרפתית נמשך היום (שבת) עם שישה משחקים. בזה שכבר הסתיים, גירדה פריס סן ז'רמן 1:3 על גנגאן. לאחר מכן נפרדו מונאקו וליל ב-0:0 אחרי שרדאמל פלקאו החמיץ פנדל.

עוד בנושא:

גביע גרמני: באיירן עלתה בקושי, פרנקפורט הודחה מול אולם
העברות בעולם, 18.8: "ריאל מדריד מוכנה לשלם 300 מיליון יורו על ניימאר"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

seperator

פריס סן ז'רמן - גנגאן 1:3

לאחר ה-0:3 הנינוח על קון במחזור הפתיחה, נתקלה אלופת צרפת בקשיים ראשונים העונה אך לבסוף שרדה. תומאס טוכל בחר לפתוח עם טים וואה הצעיר בחוד לצד ניימאר, בעוד קיליאן אמבפה שנעדר ממחזור הפתיחה המתין על הספסל. ג'אנלואיג'י בופון סיפק הצלה נפלאה בדקה ה-14, אך שש דקות לאחר מכן כבר לא יכול היה להושיע, כשנולן רו ניצל טעות בהגנת פריס ובעט מתוך הרחבה פנימה כדי לקבוע 0:1 מדהים. עם פתיחת המחצית השנייה החליף אמבפה את וואה, ושבע דקות לאחר מכן מבצע אישי מבריק של ניימאר הסתיים בהכשלה ברחבה. לאור היעדרותו של אדינסון קבאני לא היה ספק מי ייקח על עצמו את הבעיטה, ואכן, ניימאר גלגל את הכדור פנימה והשווה.

המארחת החלה ללחוץ ולאחר שאנחל די מריה מצא את הקורה בדקה ה-79, מצא הארגנטינאי את אמבפה בדקה ה-82 בסיומו של מהלך קבוצתי יפה ואפשר לילד הפלא להשלים מהפך בהופעת הבכורה שלו העונה. בתוספת הזמן השלים כוכב נבחרת צרפת צמד, הפעם מבישול של ניימאר והקפצה נפלאה מעל השוער, והעניק לפריס סן ז'רמן ניצחון במשחק הפתיחה זו שנה חמישית ברציפות.

מונאקו - ליל 0:0

שתי הקבוצות הגיעו אחרי ניצחון 1:3 במחזור הראשון, אבל הפעם זה קצת פחות הלך להן. למונאקו הייתה הזדמנות גדולה בדקה ה-69, אבל רדאמל פלקאו בעט פנדל רע מאוד ומייק מאיניאן הצליח לתפוס את הכדור מרוב שהוא היה לא מדויק ולא מספיק חזק. אין הכרעה אחרי 90 דקות.

אמיין - מונפלייה 2:1
לאמיין: מוסא קונאטה (פנדל, 82), למונפלייה: פלורן מולה (52), אליאס סחירי (71)

קון - ניס 1:1
לקון: יאסין באמו (51), לניס: איגניאטיוס גנאגו (82)

דיז'ון - נאנט 0:2
לדיז'ון: חוליו טבארס (8 ו-74), לנאנט: עבדולאיה טורה (הורחק, 78)

ראן - אנז'ה 0:1
לראן: איסמעילה סאר (81)

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 18.8: "ריאל מדריד מוכנה לשלם 300 מיליון יורו על ניימאר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully