וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה: "ניימאר סופרסטאר, הוא כוכב הרבה יותר גדול ממני"

לאחר שהוליך את פריס סן ז'רמן ל-1:3 עם צמד שהשלים מהפך, ילד הפלא הצטנע: "ניימאר עבד כל כך הרבה שנים בברצלונה כדי להוכיח כמה טוב הוא, הוא המנהיג שלנו והקשר בינינו טוב מאוד"

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג עם ניימאר. רויטרס
מערכת יחסים פורה. ניימאר ואמבפה/רויטרס

את פתיחת העונה בליגה הצרפתית קיליאן אמבפה ראה מהיציע, המשך לחופשה שקיבל אחרי הגביע העולמי. את המשחק מול גנגאן אמש (שבת), במסגרת המחזור השני, הוא התחיל על הספסל. בדקה ה-45, כשהאלופה הצרפתית בפיגור מפתיע של 1:0, החליט תומאס טוכל להרים את ילד הפלא שלו מהספסל, ומה אתם יודעים - זה בדיוק מה שפריס סן ז'רמן היתה צריכה. לאחר שניימאר השווה בפנדל (53), אמבפה דאג להשלים את המהפך עם צמד יפה (82, 90), המשך ישיר ליכולתו המופלאה במונדיאל האחרון.

בסיום המשחק, הצטנע כוכב נבחרת צרפת ופרגן לחברו לחוליה ההתקפית: "ניימאר הוא סופרסטאר, הוא כוכב הרבה יותר גדול ממני. אני עדיין לא ברמה שלו. הוא עבד כל כך הרבה שנים בברצלונה כדי להוכיח כמה גדול הוא, יש לנו הרבה כוכבים בסגל הזה. מערכת היחסים בינינו טובה מאוד, ניימאר הוא המנהיג שלנו ואנחנו מנסים לעזור לו. הוא בישל לי שער, אנסה לעשות את אותו הדבר עבורו בשבועות הבאים".

"אני לא חושב ששיניתי הכל, כל הקבוצה רצתה להשתפר בהשוואה למחצית הראשונה, ובשנייה היינו אחרים לגמרי", הוסיף אמבפה. "המאמן הראה לנו שהוא לא מרוצה מאיתנו במחצית, הוא הסביר לנו איך עלינו להשתפר".

החלוץ הצעיר התייחס לקיץ הנהדר שעבר עליו: "חגגנו כמו שצריך, אבל הכדורגל ממשיך. הקריירה שלי רק בחיתוליה, יש לי שאיפות גבוהות מאוד, בין אם זה עם הקבוצה או עם הנבחרת. חייבים להמשיך הלאה. ביקשתי מהמאמן לשחק כבר בשבוע שעבר, אבל הוא לא רצה".

עוד בנושא:

צרפת: קיליאן אמבפה העניק לפריס סן ז'רמן 1:3 קשה על גנגאן
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully