וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.8: ברצלונה רוצה להאריך את חוזהו של ואלוורדה, זידאן ורונאלדו יתאחדו?

אלופת ספרד מרוצה ממאמנה (וסימנה חיזוק צעיר מארגנטינה), יובנטוס עשויה לפנות בקיץ הבא לאיש שאימן את CR7 בריאל מדריד. יורנטה עשוי לעזוב את הבלאנקוס, פפ ינסה לרכוש את נבס בינואר

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

העברות

* ג'ונתן קאלרי, ששיחק בעונה שעברה בלאס פלמאס, הצטרף לעונת השאלה באלאבס מדפורטיבו מלדונדו.

* חלוץ נבחרת צפון אירלנד קייל לאפרטי (30) חזר לריינג'רס, במדיה שיחק בן 2008 ל-2012, וחתם לשנתיים. קבוצתו הקודמת הארטס קיבלה תמורתו 500 אלף יורו.

עוד בנושא:

לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
במרחק נגיעה: אייאקס וא.א.ק. אתונה התקרבו לשלב הבתים של ליגת האלופות
דיווחים באנגליה: "תומר חמד על סף מעבר לקווינס פארק ריינג'רס"

שמועות

* אחרי שהיה מחוזר על ידי מילאן הקיץ, נאפולי צפויה להציע לחוסה קאייחון חוזה חדש ומשודרג. כך מדווחים בתקשורת באיטליה.

* באיטליה מדווחים שקלאוזיו מרקיזיו הקשר הוותיק ששוחרר מיובנטוס מועמד לספורטינג ליסבון וזניט סנט פטרסבורג.

* ב"אל פאיס" טוענים שיובנטוס תנסה למנות את זינדין זידאן למאמנה בקיץ הבא, לאחר שתיפרד ממסימיליאנו אלגרי, וכך תאחד את הצרפתי עם כריסטיאנו רונאלדו, אותו אימן בהצלחה רבה בריאל מדריד.

* ברצלונה, לעומת זאת, מרוצה ממאמנה וצפוייה להציע בחודשיים הקרובים לארנסטו ואלוורדה הארכת חוזה. חוזהו המקורי אמור לפוג בקיץ הבא.

* לפי "מארקה", ברצלונה תפנה לבוקה ג'וניורס עם הצעה של 10 מיליון יורו על הבלם בן ה-19 לאונרדו באלרדי, שעדיין לא ערך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת אך נחשב לכישרון גדול.


* ב"אל פאיס" מדווחים שמוחמד סלאח והארי קיין, שני הסקוררים הגדולים של הפרמיירליג בעונה החולפת, דחו הצעות הקיץ מריאל מדריד.

* ליברפול לא מוכנה להשאיל את דיבוק אוריגי לבורוסיה דורטמונד ללא הסכם רכישה בתום העונה.

* על פי "איבנינג סטנדרד", מגן טוטנהאם דני רוז סירב לעבור בהשאלה לשאלקה, אך פריס סן ז'רמן עדיין מעוניינת בו ומאוריסיו פוצ'טינו מוכן לאפשר לו לעזוב. על הכוונת של אלופת צרפת ארבעה מגנים נוספים: פליפה לואיס, חואן ברנאט, ריקרדו רודריגס ו-וונדל.

* על פי "אס", מרכוס יורנטה לא הרשים את ג'ולן לופטגי עד כה ועשוי לעזוב את ריאל מדריד. ויאריאל, אספניול ואלאבס לוטשות עיניים.

* מילאן יצרה קשר עם נציגיו של קשר פריס סן ז'רמן אדריאן ראביו.

* ה"דיילי סטאר" טוען שז'וזה מוריניו דרש מהנהלת מנצ'סטר יונייטד למכור את אנתוני מרסיאל עוד בחלון ההעברות הנוכחי ולנצל את העובדה ששווי השוק שלו גבוה. על פי הדיווח, מוריניו אינו מתכנן להשתמש בצרפתי כלל.

* עוד נטען ב"דיילי סטאר" שפפ גווארדיולה סימן רכש מרכזי לחלון ההעברות של ינואר בדמותו של קשרה של וולבס, רובן נבס. הפורטוגלי פתח את העונה טוב ועל פי ההערכות הסיטיזנס ייאלצו להיפרד מסכום המוערך בכ-70 מיליון יורו כדי להביא את הקשר המוכשר.

* ה"בילד" הגרמני מדווח שרוברט לבנדובסקי החליט באופן סופי להישאר בבאיירן מינכן והוא אינו מעוניין במעבר למועדון אחר.

* ריאל מדריד עדיין מעוניינת בחלוצה של ולנסיה, רודריגו. החלוץ מחזיק בסעיף שחרור של 120 מיליון יורו, אך הבלאנקוס מסרבים לשלם סכום כזה ועל פי ה"אס", מוכנים לשלם באיזור ה-60 מיליון יורו.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שוב ביחד? רונאלדו וזידאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully