וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באנגליה: "תומר חמד על סף מעבר לקווינס פארק ריינג'רס"

חלוצה של ברייטון, שלא נכלל בסגל מתחילת העונה, נמצא על פי התקשורת האנגלית בדרך לקבוצה של סטיב מקלארן. ק.פ.ר. פתחה את העונה בצורה מזעזעת ונמצאת במקום האחרון בצ'מפיונשיפ

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

בדרך לקבוצה חדשה? באנגליה מדווחים בשעות האחרונות שתומר חמד נמצא על סף מעבר מברייטון לקווינס פארק ריינג'רס מהצ'מפיונשיפ בהשאלה לעונה אחת. שמו של החלוץ בן ה-31 נקשר למעבר לקבוצה הלונדונית כבר בתחילת החודש, ומאז שמו הוזכר גם כמועמד לקבוצות נוספות מליגת המשנה האנגלית, כמו גם לקבוצות מספרד, צרפת, יוון ולכוכב האדום בלגרד מסרביה. ה"סאן" דיווח מוקדם יותר שבק.פ.ר. מקווים לסגור את עסקת חמד בשעות הקרובות, כמו גם את עסקת חלוצה של ברנלי נאקי וולס, וזאת במטרה לפתוח עם שניהם כבר ביום שבת במשחק הביתי נגד וויגאן.

ק.פ.ר, המאומנת על ידי סטיב מקלארן ששימש בעונה שעברה כיועץ למכבי תל אביב, פתחה את העונה בצורה מזעזעת עם ארבעה הפסדים רצופים והיא במקום האחרון בצ'מפיונשיפ (24) עם אפס נקודות ומאזן שערים של 13:2. לפני שהפסידה בביתה 3:0 לבריסטול סיטי במחזור האחרון, היא הושפלה 7:1 על ידי ווסט ברומיץ' בתבוסה כואבת.

עוד בנושא:

לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
תומר חמד במסר: "האכזבות הן חלק מההצלחה, תילחמו למען החלומות"
דיווח בסרביה: תומר חמד במשא ומתן מתקדם עם הכוכב האדום בלגרד

תומר חמד שחקן ברייטון. רויטרס
מברייטון ללונדון? תומר חמד/רויטרס

על חמד עצמו עוברת תקופת לא פשוטה. הוא פתח את העונה שעברה בפרמיירליג בצורה טובה, אבל מחודש ינואר לא ראה דשא. את העונה הנוכחית הוא התחיל לא רע עם יכולת טובה במשחקי ההכנה, אך מרגע שהחלה העונה לא נכלל בסגל של השחפים במשחקים הרשמיים. אם אכן יעזוב, החלוץ יעבור לקבוצתו הרביעית באירופה אחרי מאיורקה, אלמריה וקבוצתו הנוכחית ברייטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully