וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומד חמד במסר: "האכזבות הן חלק מההצלחה, תילחמו למען החלומות"

חלוץ ברייטון שעובר תקופה קשה ולא נכלל בסגל הקבוצה בשני מחזורי הפתיחה של הפרמיירליג, כתב פוסט פייסבוק ארוך: "אני בתקופה של חוסר ודאות, אבל מוכן מתמיד לאתגר והקפיצה הבאה"

תומר חמד שחקן ברייטון לפני יוהאן קבאיי שחקן קריסטל פאלאס. רויטרס
לא מרים ידיים. תומר חמד/רויטרס

תקופה לא פשוטה עוברת על תומר חמד. חלוץ נבחרת ישראל הגשים חלום כשעלה עם ברייטון לפרמיירליג בקיץ הקודם, אך מיעט מאוד לקבל הזדמנויות בליגה הבכירה והעונה הוא לא נכלל בסגל של השחפים בשני המחזורים הראשונים של העונה, כולל ב-2:3 הגדול על מנצ'סטר יונייטד במחזור החולף.

עוד בנושא:

המחליף האידיאלי של אוזיל: פסקל גרוס ראוי לקבל זימון לנבחרת גרמניה
מנצ'סטר יונייטד סופגת אש: "משחקת כדורגל של לפני 30 שנה, מוריניו בסכנה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

הפוסט של חמד

היום (שלישי) החלוץ כתב פוסט פייסבוק ארוך מאוד שבו הוא התייחס לכל המשברים שהיו לו בקריירה והעביר מסר למעריצים שלו שאף פעם אסור להרים ידיים. "עכשיו אני שוב בתקופה של חוסר ודאות ובכל זאת מוכן יותר מתמיד לאתגר הבא, לקפיצה הבאה ובעז"ה להמשיך את הסיפור שלי, שייתן לעוד ילד או נער שחולמים להצליח, להבין שגם בתקופות פחות טובות אסור לוותר ולהשלים עם המצב. תמיד לזכור שהכל תלוי בך, בגישה שלך ובאמונה שלך", כתב חמד.

חמד הוסיף: "האכזבות והכישלונות הן חלק מההצלחה. צריך לנצל כל יום להשתפר, להתחדש ולהתקדם. עוד ריצה אחרי משחק שלא שותפת בו, עוד אימון מנטאלי לחיזוק הביטחון, עוד אימון אישי לשיפור כל פרמטר שיכול לקדם אותך כשחקן. יש לך חלום? שאיפות גדולות? תילחם למענם, תסמן מטרה, תעשה הכל להשיג אותה ואל תיתן לשום דבר להזיז אותך ממנה. כי בסופו של דבר, אתה, רק אתה, תקבע איך תראה הקריירה שלך!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully