וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסרביה: תומר חמד במשא ומתן מתקדם עם הכוכב האדום בלגרד

חלוץ ברייטון בדרך ליעד מפתיע? למרות העניין שעורר בקרב קבוצות צ'מפיונשיפ, בהן ק.פ.ר, ההצעה מאלופת סרביה שבכל מקרה תשחק במפעלים האירופיים עשויה לטרוף את הקלפים

תומר חמד חלוץ ברייטון. GettyImages
הישראלי השני בכוכב האדום? תומר חמד/GettyImages

תומר חמד אולי בדרך ליעד לא צפוי. התקשורת הסרבית דיווחה הבוקר (רביעי) כי הכוכב האדום בלגרד מנהלת משא ומתן מתקדם עם החלוץ הישראלי, שעשוי לעזוב בקרוב מאוד את ברייטון. לאחרונה עורר חמד עניין בקרב מספר קבוצות מהצ'מפיונשיפ וק.פ.ר הוזכרה כמועמדת בולטת להשיג את שירותיו, אולם נראה שההצעה מהכוכב האדום - שמבטיחה לו השתתפות בליגת האלופות או בליגה האירופית - קורצת לו במיוחד.

אמש העפילה אלופת סרביה לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות בזכות שער ניצחון יקר של בדקה ה-98 שקבע 1:2 על ספרטק טרנבה. גם אם תודח בשלב הפלייאוף בו תפגוש את רד בול זלצבורג של מונס דאבור, הכוכב האדום תשחק בוודאות בשלב של הבתים של הליגה האירופית. בנוסף, הבטיחה הקבוצה רווח של לפחות תשעה מיליון יורו, סכום שלפחות חלקו יועבר לטובת רכש. חמד, כאמור, עשוי להיות אחד הנהנים העיקריים.

חמד בן ה-31 לא זוכה לקרדיט רב ממאמן ברייטון כריס יוטון, ובעונה החולפת מיעט לשחק תחת שרביטו. העונה הוא הוזכר לא אחת כמועמד לעבור לקבוצה אחרת בהשאלה. אם אכן המהלך יתממש וחמד יעבור לכוכב האדום, הוא יהפוך לישראלי השני שלובש את מדי הקבוצה אחרי עידן ורד, שחתם בקבוצה ב-2015 אולם עזב כעבור זמן קצר מבלי להותיר חותם.

עוד בנושא

בדקה ה-98: הכוכב האדום הבטיחה את מקומה בפלייאוף האלופות
בדרך לקאמבק? דיווח ברומניה: טוטו תמוז מועמד לפטרולול פלוישט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully