וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטנה עשויה לפגוש את הפועל באר שבע. ספרטק, סלטיק ופנר הודחו

מוקדמות ליגת האלופות: אם תעבור את אפואל, אלופת ישראל תפגוש את הקזחים, שהודחו על ידי זאגרב. פאוק, א.א.ק., אייאקס ובנפיקה הבטיחו את מקומן בפלייאוף, גם זלצבורג של דאבור עלתה

AP

שלב הגומלין של משחקי הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות יצא היום (שלישי) לדרך. במוקד המשחקים ישנם מספר מפגשים מסקרנים וגם זווית ישראלית: הפועל באר שבע גילתה שתפגוש את אסטנה הקזחית בפלייאוף הליגה האירופית, אם כמובן תצטרך לגבור על אפואל ניקוסיה הקפריסאית. זווית ישראלית נוספת מגיעה מכיוונו של מונס דאבור, שפתח בהרכב והוחלף בדקה ה-76 ב-0:1 של זלצבורג על שקנדיה המקדונית שהעלה אותה לשלב הבא. ספרטק מוסקבה הודחה על ידי פאוק סלוניקי, א.א.ק. אתונה גברה על סלטיק ובנפיקה המשיכה הלאה והשאירה מאחור את פנרבחצ'ה.

דינמו זאגרב - אסטנה 0:1 (0:3 בסיכום)

אחרי ה-0:2 במשחק הראשון, הקרואטים לא התקשו במשחק הביתי בדרך לשלב הפלייאוף. שחקן נבחרת שוויץ מריו גבראנוביץ' עלה מהספסל וסידר לדינמו ניצחון (74) ומקום בפלייאוף נגד יאנג בויז השוויצרית. אסטנה תמתין בפלייאוף הליגה האירופית למנצחת במפגש בין הפועל באר שבע לאפואל ניקוסיה.

ספרטק מוסקבה - פאוק סלוניקי 0:0 (3:2 בסיכום)

הרוסים היו משוכנעים ששערי החוץ יעזרו להם להשיג ניצחון ביתי קטן ולהעפיל לשלב הבא, אבל התכניות השתנו במשחק האלים בו לא פחות מחמישה כרטיסים צהובים נשלפו רק במחצית הראשונה. הרגע המשמעותי של המשחק הגיע בדקה ה-33: לואיז אדריאנו שלח מרפק לבטנו של הבלם חוסה קרספו וספג כרטיס אדום ישיר. אדריאנו הספיק לרדת לחדרי ההלבשה בזמן המשחק ולכתוב באינסטגרם: "אני מתנצל על שהורחקתי במשחק כל כך חשוב. מקווה שתסלחו לי". ספרטק לא הצליחה להתאושש מההרחקה והודחה מליגת האלופות. היוונים יפגשו בפלייאוף את בנפיקה.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ליאונל מסי הודיע על פסק זמן מנבחרת ארגנטינה
ראמוס: "העבודה שלנו היא לנצח", סימאונה: "אנחנו מודעים לציפיות"

א.א.ק. אתונה - סלטיק 1:2 (2:3 בסיכום)

אחרי שהוציאה תוצאה נהדרת בסלטיק פארק, האלופה היוונית ידעה שהכל תלוי בה במשחק הביתי, והיא עמדה באתגר. שערים של רודריגו גאלו (12) ומרקו ליבאייה (50) השאירו את הסקוטים המומים, הקבוצה של ברנדן רוג'רס לחצה וצימקה משער של סקוט סינקלייר (78) אך לא הצליחה להשיג שער נוסף. הירוקים לא ישחקו העונה בליגת האלופות אחרי שהגיעו לשלב הבתים בשתי העונות האחרונות. היוונים שיחקו בפעם האחרונה במפעל בעונת 2003/04, והם רחוקים ממנו מרחק נגיעה. בפלייאוף הם יפגשו את וידי ההונגרית.

פנרבחצ'ה - בנפיקה 1:1 (2:1 בסיכום)

אכזבה עצומה לטורקים, שהיו משוכנעים שיוכלו לגבור על היריבה מפורטוגל. שער של גדסון פרננדס הכניס את הקהל המקומי להלם (26), אלפר פוטוק איזן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אך הטורקים לא הצליחו לעשות יותר מזה. בנפיקה תפגוש את פאוק סלוניקי, פנרבחצ'ה תצטרך ככל הנראה להסתפק בליגה האירופית.

אייאקס - סטנדרד ליאז' 0:3 (2:5 בסיכום)

אחרי שהבלגים הצליחו להשיג 2:2 במשחק הראשון, בשני זה כבר היה לא כוחות. קלאס יאן הונטלאר (30) מתייס דה ליכט (34) ודויד נרס אחרי בישול נהדר של דושאן טאדיץ' (46) סידרו להולנדים ניצחון קליל בדרך לפלייאוף. בפלייאוף, אייאקס תפגוש אתגר רציני יותר בדמותה של דינמו קייב.

עוד באותו נושא

ליאונל מסי הודיע על פסק זמן מנבחרת ארגנטינה

לכתבה המלאה
שחקני א.א.ק אתונה. רויטרס
הישג נהדר. שחקני א.א.ק. אתונה חוגגים/רויטרס

תוצאות נוספות

דינמו קייב - סלביה פראג 0:2 (1:3 בסיכום)
לקייב: בנג'מין ורביץ' (11), ארטיום בסדין (74)

באטה בוריסוב - קרבאח 1:1 (1:2 בסיכום)
לבאטה: מירקו איבניץ' (11). לקרבאח: מיצ'ל (54)

וידי - מאלמו 0:0 (1:1 בסיכום, וידי עלתה בזכות שערי חוץ)

שקנדיה - זלצבורג 1:0 (4:0 בסיכום)
לזלצבורג: טקומי מינאמינו (92)

ספרטק טרנבה - הכוכב האדום בלגרד 2:1 [אחרי הארכה] (3:2 בסיכום)
לטרנבה: מארק באקוש (6). לכוכב האדום: בן נבוהיין (7), נמניה רדוניץ' (98)

שחקני דינמו קייב. AP
גם הם בפלייאוף. שחקני דינמו קייב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully