וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי הודיע על פסק זמן מנבחרת ארגנטינה

כוכב ברצלונה התקשר אל המאמן הזמני ליאונל סקאלוני ויידע אותו כי אין בכוונתו לשחק במדי הנבחרת במשחקי האימון מול גואטמלה וקולומביה והודיע לו שייתכן שיוותר גם על קופה אמריקה 2019

AP

אחרי שהודיע על פרישה מהנבחרת בעבר ואז חזר בו, נראה שליאונל מסי שוב לא בטוח לגבי העתיד שלו בארגנטינה. היום (שלישי) מתפרסמות בארגנטינה ידיעות על פיהן הפרעוש התקשר על מנת להודיע למאמן הנוכחי והזמני של ארגנטינה ליאונל סקאלוני כי הוא לא מתכוון ליטול חלק במשחקי האימון מול גואטמלה וקולומביה בארצות הברית וגם ספק משמעותי אם ישתתף בקופה אמריקה ב-2019.

למסי יש 128 הופעות בנבחרת הלאומית ו-65 שערים. הוא הגיע להישג השיא שלו עם הנבחרת בגביע העולם 2014 בברזיל, אז הגיעו ביחד לגמר והפסידו 1:0 לגרמניה בתום הארכה. במונדיאל האחרון בקיץ ברוסיה שימש מסי כקפטן של האלביסלסטה אבל אכזב בגדול כמו כל נבחרתו, .

נבחרת ארגנטינה, כאמור, נכשלה בגדול במונדיאל האחרון. היא הציגה יכולת רעה מאוד בשלב הבתים, נזקקה לניצחון דרמטי על ניגריה כדי להעפיל לשמינית הגמר והודחה מהטורניר אחרי הפסד 4:3 לצרפת. אימו של מסי, סיליה מריה קוצ'יטיני, חשפה כמה הביקורות השונות על השחקן משפיעות עליו: "הוא סובל ולפעמים בוכה. הוא הראשון מבין כולם שרצה לזכות בגביע. כשאומרים לו שהוא לא מחויב זה כואב לי כאמא".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
דויד סילבה הודיע על פרישה מנבחרת ספרד: "הגשמתי את כל חלומותיי"
דמבלה גנב למסי את ההצגה בסופר קאפ: "יש לנו תקוות גדולות לגביו"

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה מאוכזב. GettyImages
ליאונל מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully