וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איתי שכטר וארון שוינפלד צפויים לפתוח מול סרפסבורג

22.8.2018 / 21:55

קיארטנסון ככל הנראה יתחיל על הספסל את משחק הליגה האירופית בנורבגיה. איביץ': "תוצאה טובה תהיה לנצח, זו קבוצה טקטית וקשוחה". שכטר: "מוכנים להכל" (חמישי, 20:05, ספורט 1)

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים בנורבגיה לקראת המפגש המסקרן מחר (חמישי, 20:05, ספורט 1) נגד סרפסבורג המקומית במוקדמות הליגה האירופית.

המאמן ולדימיר איביץ' אמר: "מרגע שידענו שאנחנו עשויים לפגוש את סרפסבורג התחלנו ללמוד עליה. יש לנו הרבה מידע עליה. היא לא הגיעה לפלייאוף במקרה. היא ממושמעת, עובדת קשה, טקטית וקשוחה. היא יודעת איך להגן ולתקוף. אנחנו מכינים את עצמנו למשחק קשה וארוך. המשחק מחר הוא הראשון, צריך להוציא תוצאה טובה. תוצאה טובה עבורנו היא ניצחון. נעשה הכל במטרה להשיג ניצחון מחר. יש לנו סגל כמעט מלא, השחקנים שאיתנו מוכנים למשימה"

איתי שכטר הוסיף: "אנחנו יודעים שסרפסבורג קבוצה חזקה שניצחה את סנט גאלן ורייקה. אנחנו מתכוננים למשחק קשה. אנחנו נגיע כדי לתת הכל ולחזור הביתה עם תוצאה טובה, נעשה את הכי טוב שלנו. אנחנו יודעים שהאצטדיון ביתי וסינטטי, אנחנו מוכנים לכל. קצת קריר פה, אבל זה יכול לעזור לנו לרוץ יותר. מדובר בקבוצה מאוד מאומנת וטקטית. המשחק חשוב מאוד למועדון, ואחריו נסתכל על המשחקים הבאים".

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, ז'ואן אמאדור, אמריק סבוריט, דור פרץ, רוסלן ברסקי, דור מיכה, עומר אצילי, ארון שוינפלד, איתי שכטר.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב במרוץ נגד השעון: צ'יקו אופואדו יטוס לנורבגיה
בנורבגיה מחכים להם: "מצפה למכבי תל אביב אווירה מדהימה"
בין טיבי לאופואדו: שחקני מכבי תל אביב בדירוג וואלה!
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר. ברני ארדוב
מתכונן למשחק לא קל. איתי שכטר/ברני ארדוב

סרספבורג היא סיפור סינדרלה של ממש. המועדון הנורבגי הצנוע נוסד לפני עשר שנים בלבד, מארח באצטדיון של 6,800 מקומות ורושם בשבועות האחרונים את הופעת הבכורה שלו באירופה. אף על פי כן, סרספבורג הפתיעה בגדול עד כה, כשהדיחה בסיבוב המוקדמות הראשון את IBV האיסלדנית, העיפה את סט. גאלן השוויצרית בסיבוב השני, ובשלישי היממה את רייקה החזקה מקרואטיה. בליגה המקומית הולך לה קצת פחות טוב, והיא מדורגת במקום החמישי אחרי 19 מחזורים. המאמן גייר באקה יהנה מסגל מלא.

הרכב משוער: אלכסנדר וסיוטין, אמין אקסר, יואכים יורגנסן, יואכים תומאסן, יונאס טאם, מאטי לונד נילסן, אולה הלבורסן, יון הלגה טבייטה, קריסטופר זקריאסן, פטריק מורטנסן, רשאד מוחמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully