וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצפה למכבי תל אביב אווירה מדהימה": טירוף בסרפסבורג

העיירה הנורבגית לובשת חג לקראת המשחק הראשון בפלייאוף הליגה האירופית (חמישי, 20:05, ספורט 1). כל הכרטיסים נחטפו, יציע מאולתר ייפתח בעקבות הביקוש, המאמן נרגש: "העיר נדבקה בחיידק"

צילום ועריכה: קובי אליהו

תכונה מיוחדת בנורבגיה לקראת המשחק בין סרפסבורג המקומית לבין מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית מחר (חמישי, 20:05, ספורט 1). עבור הקבוצה הנורבגית הצנועה, שמגיעה מעיר בת 55 אלף תושבים ומעולם לא העפילה לשלב הבתים במפעלים האירופיים, מדובר ביום חג ממש. כל הכרטיסים למשחק נחטפו, גם לאחר שהקבוצה החליטה לפתוח יציע נוסף עקב הביקוש הרב, ו-6,339 צופים אמורים למלא את האצטדיון מפה לפה.

"מעולם לא היה ביקוש כל כך גדול לכרטיסים למשחק שלנו", בישר מנהל השיווק של הקבוצה אמש לתקשורת המקומית, וביקש מאוהדים להגיע לאצטדיון בהקדם האפשרי מחשש לתורים גדולים בכניסות. "אנחנו עדיין מנסים להבין כמה אוהדי מכבי תל אביב יגיעו, אבל יהיה להם מספיק מקום. בכל מקרה, תהיה חגיגה גדולה, בטוח שהאווירה תהיה מדהימה".

עוד בנושא

אופואדו לא קיבל ויזה, גם עטר לא המריא עם מכבי תל אביב לנורבגיה
מועדי המחזור השני: באר שבע תארח את מכבי ת"א בראשון ב-21:00
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקני מכבי תל אביב איתי שכטר, עומר אצילי. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
היריבה רעבה מתמיד. שכטר ואצילי אחרי הנחיתה בנורבגיה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הנורבגים מצויין בכושר משחק עדיף על זה של מכבי תל אביב אחרי שכבר ערכו 19 מחזורים בליגה המקומית העונה (מדורגים במקום החמישי בליגה עם 32 נקודות), ובנוסף לרשות המאמן גייר באקה עומד סגל מלא, בניגוד לצהובים שיחסרו את אלירן עטר ומאור קנדיל הפצועים וקרוב לוודאי גם את צ'יקו אופואדו, שלא קיבל ויזה.

"מה שקורה בעיר זה פשוט מדהים", התלהב המאמן. "סרפסבורג נדבקה בחיידק הכדורגל חזק מאוד.יש לנו מספר מקומות מוגבל באצטדיון וזו הפעם הראשונה שסרפסבורג מארחת אירוע בסדר גודל כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully