וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופואדו לא קיבל ויזה, גם עטר לא המריא עם מכבי תל אביב לנורבגיה

21.8.2018 / 13:56

לניגרי טרם הוצאה ויזה, החלוץ שכבש מול ירבאן סובל מפציעה ושניהם צפויים לפספס את המשחק הראשון מול סרפסבורג (ה', 20:05). גם קנדיל נשאר בארץ, יונתן כהן המריא עם הקבוצה

צילום ועריכה: קובי אליהו

ביום חמישי בלילה מכבי תל אביב התבשרה שתשחק נגד סרפסבורג הנורבגית בפלייאוף הליגה האירופית אחרי שזו הדיחה את רייקה הקרואוטית. במועדון החלו אז בהוצאת ויזה לצ'יקו אופואדו הניגרי, אך מאחר והשגרירות הנורבגית בישראל לא עבדה בימי שבת וראשון, רק אתמול החלו לטפל בעניין וספק אם יצליחו במועדון הצהוב להסדיר עד מחר ויזה עבורו על מנת שיצטרף לשאר השחקנים בנורבגיה. אלירן עטר שכבש את שער הניצחון מול פיוניק ירבאן בסיבוב הקודם של מוקדמות הליגה האירופית גם כן לא טס היום (שלישי) בצהריים לנורבגיה למשחק הראשון מול סרפסבורג.

עטר, שמצוי בכושר הבקעה מצוין, סובל עדיין מכאבים בברכו וככל הנראה נוצרה במקום דלקת קלה שדורשת מנוחה וטיפול תרופתי. המאמן ולדאן איביץ' מעדיף לשמור את עטר למשחק פתיחת העונה מול מכבי חיפה ביום ראשון ולגומלין מול הנורבגים ביום חמישי הבא. מי שעוד לא ינעו עם הקבוצה הם מאור קנדיל ששיחק טוב מול הפועל תל אביב שלשום ואליאל פרץ שלא מקבל דקות וספק אם ישאר.

מי שקיבל כרטיס לנסיעה לאוסלו בעקבות יכולתו הטובה שלשום הוא יונתן כהן, שעד כה לא נספר במשחקים של מכבי תל אביב באירופה ונותר בארץ כשהקבוצה היתה טסה. כזכור כהן כבש צמד השבוע בחצי גמר גביע הטוטו מול הפועל תל אביב בפנדל ובבעיטה חופשית יפהפיה.

(עדכון ראשון: 12:14)

עוד בנושא:

מועדי המחזור השני: באר שבע תארח את מכבי ת"א בראשון ב-21:00
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקני מכבי תל אביב אלירן עטר, דור מיכה. ברני ארדוב
יפספס את המשחק הראשון. אלירן עטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully