וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע חידשה את המו"מ על האסלביינק. נוטה להשאיר את מלמד

20.8.2018 / 13:02

שרצקי מתעקש לקבל 2.5 מיליון יורו תמורת החלוץ: "יש ניסיון רציני מאוד להעבירו". מעמדו של החלוץ התחזק אחרי נתניה, אריאל הרוש זוכה למחמאות, בקבוצה הבהירו: אין הצעה על אוגו מא.א.ק

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע חידשה את המגעים עם עם סוכניו של נייג'ל האסלביינק ועם ראשי עירוני קרית שמונה. האלופה סימנה את החלוץ כבר לפני כמה חודשים כמועמד מוביל וכעת המגעים הפכו "רציניים", על פי גורמים.

סעיף השחרור של האסלביינק מקרית שמונה עומד על 2.5 מיליון יורו, ובשלב זה הבעלים איזי שרצקי לא מוכן לקבל שחקנים מבאר שבע בתמורה, כדי להפחית את הסכום. גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! ספורט: "יש ניסיון רציני מאוד להעביר את האסלביינק לבאר שבע, למרות שקרית שמונה מעדיפה שהשחקן יישאר. אם יש סיכום בין הסוכנים, לפי החוזה שרצקי לא יוכל לעמוד בדרכו".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
גביע הטוטו: הפועל באר שבע סיימה חמישית אחרי 1:2 על מכבי נתניה

נייג'ל האסלביינק שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
בדרך לבאר שבע? האסלביינק/ברני ארדוב

בבאר שבע היו מרוצים מהניצחון אתמול (ראשון) 1:2 על מכבי נתניה בגביע הטוטו אחרי חודש קשה מאוד שעבר על הקבוצה. "נכון שזה גביע הטוטו, אבל זה היה חשוב כדי לא להוריד עוד יותר את הביטחון", אמר שחקן בקבוצה, שסיכם: "היה חשוב להגיע לליגה אחרי ניצחון". באלופה החמיאו מאוד לשוער החדש אריאל הרוש, שרשם הופעת בכורה טובה ובמועדון ישנם כאלה שאמרו שההופעה של הרוש מוכיחה שסאגת השוערים נותרה מאחור.

יאניס אנסטיס עדיין במשא ומתן על שחרורו מהקבוצה ובבאר שבע מקווים לשחרר בקרוב את השוער, שכידוע לא נמצא בתכניות המקצועיות. מי שעוד זכה למחמאות הוא החלוץ וכובש השער הראשון אתמול, גיא מלמד. בקבוצה סירבו לשחררו בתקופה האחרונה, וזאת בעיקר על מנת לראות מה יקרה עם תומאש פקהארט.

כעת, אחרי שהצ'כי עזב את המועדון, בבאר שבע יצטרכו לקבל החלטה: האם לצרף זר נוסף בעמדה התקפית, או לתת את ההזדמנות למלמד. הנטייה בשלב זה היא להישאר עם מלמד, אך החלטה סופית תתקבל רק בשבועות הקרובים. כזכור, כבר לאחר ההפסד ביום חמישי מול אפואל ניקוסיה בליגה האירופית נשמעו קולות שרצו להשאיר את מלמד והמשחק אתמול אף חיזק את מעמדו.

לעומת מלמד, כובש השער השני מוחמד גדיר עדיין צפוי לעזוב את הקבוצה. אלונה ברקת דורשת מהפועל חיפה, אשר מעוניינת בשירותיו, 50 אלף דולר. בחיפה העריכו שעוד השבוע צפויות להיות התפתחויות בנושא.

בבאר שבע הבהירו אמש שעד כה לא התקבלה שום הצעה מא.א.ק. אתונה היוונית לגבי ג'ון אוגו. גורם במועדון היווני אישר לעיתונאים מקומיים שאוגו אכן ברשימות של הקבוצה, אך נכון לעכשיו הגישושים מולו נעשו רק אל מול נציגיו ובאלופה היוונית יקבלו בימים הקרובים החלטה האם להגיש הצעה רשמית על קשר נבחרת ניגריה.

עוד באותו נושא

א.א.ק אתונה חידשה את המגעים עם ג'ון אוגו. בכר: "אין סיבה שמלמד לא יישאר"

לכתבה המלאה
נייג'ל האסלביינק שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
האם באלופה יחליטו ללכת עליו? נייג'ל האסלביינק/ברני ארדוב

אורן ביטון סובב את הברך ויעבור צילום לבירור חומרת הפציעה. בבאר שבע מקווים מאוד שלא מדובר בפציעה שתשבית את המגן לזמן ארוך. בנוגע לחיזוק: בקבוצה ינסו לצרף בלם, בעוד שלגבי שחקן התקפה עדיין לא התקבלה החלטה סופית. אם יוחלט לנסות להביא שחקן התקפה, במועדון יתמקדו בניסיון לצרף את נייג'ל האסלביינק מעירוני קרית שמונה.

"אריאל עשה משחק מצויין, יש לנו שוערים טובים", אמר שיר צדק על חברו החדש אחרי המשחק אתמול. "אנחנו קבוצה הישגית והעומדים בראש המועדון הישגיים. עוד לא התחלנו את הליגה והעיקר שנמשיך להשתפר. אני אומר כל שבוע שאני במסלול שלי חזרתי אחרי הרבה זמן. יש פה שחקנים טובים ומנוסים וכמובן גם את ברק. אנחנו רוצים כבר להגיע לליגה ולפתוח ברגל ימין. אני לא רוצה להסתכל לטווח הקצר, אני מתמקד במסלול שלי לחזור אחרי הרבה זמן שלא שיחקתי".

(עדכון ראשון: 8:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully