וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.א.ק אתונה חידשה את המגעים עם ג'ון אוגו. בכר: "אין סיבה שמלמד לא יישאר"

19.8.2018 / 21:41

המועדון היווני שוב בוחן את צירופו של קשר האלופה. אחרי הניצחון על מכבי נתניה בגביע הטוטו, מאמן האדומים שלח רמז בנוגע לעתידו של החלוץ ושיבח את אריאל הרוש: "היה לו משחק נהדר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

א.א.ק. אתונה היוונית חידשה את המגעים עם נציגיו של קשר הפועל באר שבע ג'ון אוגו. כזכור, לפני כחודשיים הביעה א.א.ק התעניינות בשירותיו של אוגו וקיוותה לצרפו לקמפיין ליגת האלופות שלה, כשדמי ההעברה לא אמורים להוות בעיה מבחינתה.

הפועל באר שבע ניצחה הערב (ראשון) 1:2 את מכבי נתניה וסיימה את גביע הטוטו במקום החמישי. גיא מלמד, שכמה קבוצות מעוניינות בשירותיו, כבש את השער הראשון של האלופה ומוחמד גדיר שנכנס לדקות ראשונות מאז אוקטובר 2017 התכבד בשני. דיא סבע, שהחליט סופית לוותר על הצעות מחו"ל ולהישאר במכבי נתניה כבש את השער המצמק של היהלומים.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר לאחר המשחק: "ניצול מצבים הכריע. זה משחק בלי הרבה קהל. כביכול לא חשוב אבל אני רציתי לראות כל מיני דברים. אריאל הרוש? הוא לקח כדורים מדהימים. הבאנו אותו שיעזור לנו. היום הוא עשה את זה. יש לנו שוערים טובים. אנחנו לא מדברים על שדרוג. יש אותו ואת דודו גורש. לנצח זה חשוב במיוחד אחרי מה שקרה לנו. עכשיו מסתכלים על המשחק בשבת מול קרית שמונה. גיא מלמד הוא שחקן מצוין. הוא נפצע לצערנו אבל הוא שחקן מצוין הוא שחקן שלנו ואין סיבה שלא יישאר כזה. כל יומיים רושמים שם של שחקן כזה או אחר שמועמד אלינו. אנחנו נעשה את השיקולים שלנו ונעשה את מה שצריך. אני רואה מגמת שיפור. גם בניקוסיה עם קצת מזל היינו יכולים לנצח את המשחק. יש מגמה טובה וצריך להביא את זה למשחק בקרית שמונה".

עוד בנושא
בית"ר ירושלים הודיעה: "הושג סיכום עקרוני עם מאור בוזגלו"
הפועל חיפה: אלמוג בוזגלו סובל מקרע וגמר את העונה, מוחמד גדיר צפוי להחליפו עוד השבוע
אהבה בת עשרים: מספרי ליגת העל לקראת פתיחת העונה ה-20 שלה

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
עם הפנים לאקסית מקרית שמונה. ברק בכר/יוסי ציפקיס

מנגד, מאמן מכבי נתניה שי ברדה אמר: "נחמדים זו לא המילה שצריכה לאפיין את נתניה. צריך לברך את אריאל הרוש על מופע שערות מדהים. שיחקנו את המשחק שלנו מול אלופה שלוש שנים. אנחנו צריכים להבקיע ואת זה לא עשינו אך באופן כללי אנחנו מרוצים. אנחנו מחפשים לחזק את הקבוצה ואנחנו מנסים לפגוע בשחקן שיתאים לנו בדיוק. גיא מלמד מעניין אותנו, מקווה שאפשר יהיה להגיע להבנות. נתניה היא המקום הכי מתאים לדיא סבע. אני מאושר שהוא ממשיך איתנו. דיא סבע נהנה ולהנאה לפעמים אין מחיר לא בכסף ולא בשום דבר אחר".

דיא סבע הוסיף: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה. קיבלנו שני גולים שלא היינו צריכים לקבל. עכשיו מתחילה הליגה האמתית. אתם לא צריכים לדעת מה היה בפגישה שלי עם נתניה. בסוף החלטתי להישאר פה. זה מקום טוב. החלטנו להמשיך את הדרך ביחד. החלטתי שכרגע אני פה. יש לי חוזה לעוד שנתיים. אני לא הולך לשום מקום. החלטתי שאני נשאר פה. אני שלם עם זה 100 אחוז. הייתה הצעה מלודוגורץ והייתה הצעה ממכבי נתניה. הצעות מחול זה להתקדם בשבילי ובשביל נתניה זה לקבל קצת כסף. אך החלטתי להמשיך פה. אי אפשר לדעת מה יהיה. אני פה ואפשר להיות רגוע".

עוד באותו נושא

גביע הטוטו: הפועל באר שבע סיימה חמישית אחרי 1:2 על מכבי נתניה

לכתבה המלאה
דיא סבע שחקן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
לא הולך לשום מקום. סבע/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully