וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוסם יתלה את הנעליים? "מאנו ג'ינובילי שוקל ברצינות לפרוש מכדורסל"

בארה"ב טוענים שהגארד המופלא של סן אנטוניו (41) עדיין לא קיבל החלטה סופית בנוגע להמשיך הקריירה שלו, אך בקרוב ייפגש עם גרג פופוביץ' ועשוי להודיע על פרישה. זכה בארבע אליפויות NBA

עריכת וידאו: מתן חדד

לאחר פרישתו של טים דאנקן ועזיבתו של טוני פארקר לשארלוט, מאנו ג'ינובילי הוא השחקן האחרון ששרד מהשושלת הגדולה של סן אנטוניו. אבל לא לאורך זמן. אדריאן ווז'נראוסקי מ-ESPN מדווח היום כי הגארד המופלא "שוקל ברצינות לפרוש", ואמור להיפגש בימים הקרובים עם גרג פופוביץ', אז ככל הנראה יודיע על החלטתו הסופית.

על פי הדיווח, ג'ינובילי מתאמן בשבועות האחרונים במתקן האימונים של הספרס באופן קבוע, אולם "עדיין לא קיבל החלטה סופית בנוגע לעונה הבאה. מקורות טוענים שהוא שוקל ברצינות לסיים 16 שנים היסטוריות עם הספרס. ראשי המועדון מקווים שירצה לחזור לעונה 17, ומאפשרים לו את כל הזמן שירצה כדי לקבל החלטה".

ג'ינובילי (41, 1.98 מ'), אחד השחקנים הבינלאומיים הגדולים בתולדות ה-NBA, נבחר במקום ה-57 של דראפט 1999, והגיע לליגה הטובה בעולם בקיץ 2002. די במהירות הפך לאחד השחקנים המלהיבים בארצות הברית, לווינר גדול ולשחקן השישי האולטימטיבי בשושלת שנבנתה בסן אנטוניו. בסך הכל זכה בארבע אליפויות, נבחר פעמיים לאולסטאר, פעמיים לחמישייה השלישית של העונה ופעם אחת לשחקן השישי של העונה. עם נבחרת ארגנטינה המפוארת זכה במדליית זהב ומדליית ארד אולימפית ומדליית כסף באליפות העולם, וגם תואר יורוליג אחד יש לו, עם וירטוס בולוניה, ב-2001.

עוד בנושא:

פול פירס חושף: התמודדתי עם דיכאון והתקפי חרדה במהלך הקריירה
קובי בריאנט בדרך לקאמבק מפתיע: "התחייב לשחק בליגת ה-BIG3"
משאל הרוקיז ב-NBA: אייטון או סקסטון יזכו ברוקי העונה, ומה עם דונצ'יץ'?

מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס, חוגג. רויטרס
אל תעשה את זה! ג'ינובילי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully