וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט בדרך לקאמבק מפתיע: "התחייב לשחק בליגת ה-BIG3"

ליגת השלוש על שלוש מצאה מקדם מכירות מושלם: על פי דיווחים, הממבה השחורה הביע הסכמה להשתתף "לפחות בחלק מהמשחקים", שנתיים אחרי הפרישה, במטרה לשמור על כושר

קובי בריאנט אוסקר. רויטרס
התגעגעתם? קובי בריאנט בטקס האוסקר/רויטרס

קובי בריאנט בדרך חזרה למגרשים, אבל לא ל-NBA. על פי מייסד ליגת ה-BIG3, ליגת הוותיקים הבלתי רשמית של הכדורסל האמריקאי, שמשוחקת במתכונת של שלוש על שלוש, שחקן העבר האגדי (40) הביע הסכמה עקרונית לקחת חלק במשחקים בעונה הקרובה. ג'ף קווטינטז, המשמש גם כקומישינר בפועל של הליגה, צוטט כאומר שבריאנט התחייב לקחת חלק "לפחות בחלק מהמשחקים".

קובי עצמו טרם הגיב לשמועות, אבל בשבועות האחרונים צצו שלל שמועות בנוגע לקאמבק אפשרי שלו למגרשים. השבוע הוא אותגר על ידי שניים מהשחקנים בליגה - סטיבן ג'קסון ואלן אנדרסון - שקראו לו להצטרף לליגה. כשהשניים נשאלו במסיבת עיתונאים האם קובי יוכל לעמוד בפיזיות ובקצב של הליגה גם בכושרו הנוכחי, הם הגיבו בצחוק וג'קסון אמר: "ברור שקובי יכול לשחק בליגה הזאת, אתם צוחקים? קובי תקשיב, בוא לשחק, אנחנו זקוקים לך".

מאז הפרישה ב-2016 הוא מקדיש את מרבית זמנו לעיסוקים צדדיים, ומפעם לפעם משמש פרשן מיוחד ב-ESPN. אבל השמועות על קאמבק אפשרי שלו לא חדשות. לפני כשבועיים שאקיל אוניל הצית גל של שמועות כשאמר ל-TMZ ש"קובי החליט לחזור ל-NBA ולשתף פעולה בעונה הבאה עם לברון ג'יימס", מה שהוכחש בצורה תקיפה על ידי בת זוגו של בריאנט.

כך או כך, אם בריאנט אכן יעמוד בהבטחה ויעלה לפרקט בקרוב, כמובן שהוא יהיה מקדם מכירות נפלא עבור הליגה הצעירה, שנוסדה בשנה שעברה. בעונה החולפת שיחקו בה כמה שחקני עבר גדולים כמו מייק ביבי, ג'רמיין אוניל, בונזי וולס ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully