וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "יובנטוס רצתה אותי יותר מכל מועדון אחר"

אקס ריאל מדריד עקץ את הבלאנקוס בראיון נרחב שסיפק באיטליה: "עשיתי דברים מדהימים בריאל, אבל הגעתי למועדון ענק. רוצה לעשות היסטוריה באיטליה ולזכות עם יובה בליגת האלופות"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

הליגה האיטלקית השנה תהיה מרתקת במיוחד, כמובן בעיקר בגלל הגעתו של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס. הכוכב הגדול שזכה בכל תואר אפשרי עם ריאל מדריד, ערך כבר את טבילת האש שלו עם 90 דקות ב-2:3 הדרמטי על קייבו וביום שבת יארח עם קבוצתו את לאציו החזקה. רונאלדו אמר היום (רביעי) דברים מעניינים במסגרת הסכם החסות שלו עם חברת טלוויזיה איטלקית שתעביר בשידור חי שלושה משחקים מהסרייה A בכל מחזור.

עוד בנושא:

אלאן עוקץ את רונאלדו: "שחקן אחד יזכה בסרייה A לבדו"
התקשורת האיטלקית כבר עוקצת את רונאלדו
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. AP
רוצה לכבוש את היעד הבא, רונאלדו/AP

רונאלדו נשאל איך הוא התרשם מרמת ואינטנסיביות האימונים באיטליה ואמר: "מתאמנים פה מאוד חזק, גם בפן המנטאלי. הם מאוד מקצוענים וזו הסיבה שמאוד נוח לי פה". על ההחלטה לבחור ביובנטוס: "יש דברים בחיים שקורים מסיבה מסויימת, וגם הפעם במקרה שלי. לא ציפיתי לשחק פה אבל דברים קרו. יובנטוס היא אחת הקבוצות הכי טובות בעולם וזו היתה החלטה קלה עבורי. ברור שמה שעשיתי במדריד היה מדהים, זכיתי בהכל, אבל החלטתי להגיע למועדון ענק".

רונאלדו שלח עקיצה לעבר ריאל מדריד, שאולי לא רצתה אותו מספיק כשאמר: "יובנטוס הראתה שהיא רוצה אותי יותר מכל מועדון אחר. הם נתנו לי הזדמנות ואני שמח על זה, אני רוצה לעשות גם פה היסטוריה. על המטרות שלו עם יובנטוס: "ברור שאני רוצה לזכות באליפות, גביע וגם בליגת האלופות".

ותתפלאו, רונאלדו אוהב ורואה ענפי ספורט נוספים מעבר לכדורגל. "אני אוהב לראות UFC, אוהב טניס, כדורסל, טניס שולחן זה הספורט השני שלי אבל הכי אני אוהב לראות UFC".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully