וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת מדווחים: תיירי הנרי סיכם כמאמן הבא של בורדו

אחרי שנתיים כעוזר מאמן נבחרת בלגיה, שחקן העבר האגדי (41) עובר לקדמת הבמה וינסה לחלץ את הקבוצה מהמשבר אליו נקלעה אחרי פיטורי הפתע של גוסטבו פוייט. התחנה הסופית: ארסנל?

תיירי הנרי עוזר מאמן נבחרת בלגיה. רויטרס
משהו חדש מתחיל. הנרי/רויטרס

מינוי מרגש בצרפת: תיירי הנרי סיכם היום (רביעי) כמאמן הבא של בורדו, ויחליף בתפקיד את גוסטבו פוייט. שחקן העבר האגדי (41), שנסיונו באימון מסתכם בשנתיים כעוזר מאמן נבחרת בלגיה, ינסה לחלץ את הקבוצה מפתיחת העונה האיומה, שכללה שני הפסדים בשני מחזורים ופיטורים מתוקשרים של פוייט.

בצרפת מדווחים כי הנרי סיכם את תנאיו ונתן את אישורו למינוי, וכעת חסרה רק ההסכמה הסופית של הבעלים ששוהה בארצות הברית כדי שהמהלך יהפוך רשמי. הנרי יחליף כאמור את גוסטבו פוייט, שהקדנציה הקצרה שלו בקבוצה הסתיימה בסערה אחרי שהשתולל במסיבת עיתונאים ותקף פומבית את הנהלת המועדון, שלטענתו מכרה את גאטן לאבורד בלי ליידע אותו. שחקני הקבוצה זעמו על המהלך ותחילה סירבו להתייצב לאימונים, אולם כעת - כשהנרי וקסמו האישי נמצאים בשטח - ספק אם הסירוב יעמוד בעינו.

עוד בנושא

העברות בעולם, 22.8: סיטי רוצה את קיילור נבאס, וויליאן הוצע לריאל מדריד
דידייה דשאן תובע את כריסטוף דוגארי: "הוא חצה כל קו אדום"
קרלנס סיידורף לא זימן לקמרון שחקנים מסין: "זאת ליגה זניחה"

בואו לעמוד של וואלה! ספורט באינסטגרם

תיירי הנרי שחקן העבר לפני המשחק מונאקו – יובנטוס. GettyImages
תחנת מעבר בדרך לארסנל? תיירי הנרי/GettyImages

הנרי התפטר לאחרונה מתפקידו כפרשו ברשת "סקיי" הבריטית מתוך כוונה להתמקד בקריירת האימון, אחרי שהניסיון בנבחרת בלגיה מצא חן בעיניו. באופן לא מפתיע, הוא הוזכר לאחרונה כמועמד לרשת את ארסן ונגר באקסית המיתולוגית ארסנל, שמינתה לתפקיד בסופו של דבר את אונאי אמרי. כך או כך, ייתכן כי היעד הסופי הוא אכן קאמבק מרגש לתותחנים, הפעם על הקווים. בינתיים, לפי דיווחים בצרפת, הנרי סימן את מי שיהיה ליד ימינו בבורדו - ז'יל גרימנדי - כיום סקאוט בארסנל. השניים שיחקו יחד בימי הייבורי העליזים, וכעת מס' 14 האגדי של התותחנים מעוניין לצרפו להרפתקה החדשה בצרפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully