וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דשאן תובע את כריסטוף דוגארי: "הוא חצה כל קו אדום"

מאמן נבחרת צרפת סוגר חשבון עם שותפו לזכייה במונדיאל 1998, שמבקר אותו באופן תדיר בתוכנית הרדיו שלו: "שיחקנו יחד, אבל אם אפגוש אותו, כנראה שזה לא יהיה טוב". דוגארי עקץ בחזרה

מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן חוגג. רויטרס
"כנראה שלי ולכריסטוף יש סט ערכים שונה". דשאן/רויטרס

אחרי שזכה בגביע העולם וכתב את שמו בהיסטוריה של הכדורגל הצרפתי, דידייה דשאן מפנה זמן כדי לסגור חשבון עם המבקרים. מאמן הטריקולור היה נתון למתקפות רבות לפני, במהלך ואפילו אחרי המונדיאל, וספג ביקורת רציפה גם מהפרשן שהיה חברו לנבחרת צרפת בעבר, כריסטוף דוגארי.

כעת, אחרי שדוגארי טען ש"דשאן מחזיק את נבחרת צרפת כבת ערובה", המאמן מוכן להיאבק נגדו. בתקשורת הצרפתית פורסם אמש שדשאן יגיש תביעה נגד דוגארי, בעקבות ההתבטאות הזו והתבטאויות נוספות שאמר במסגרת תוכנית רדיו שאותה הוא מארח.

"דוגארי העז לומר שאני לוקח את נבחרת צרפת כבת ערובה, ומבחינתי זה חוצה את הקו האדום. חיינו יחד במשך שנים ולמען האמת, חשבתי שהוא יותר טוב ממה שהוא באמת. אם אפגוש אותו, כנראה שזה לא יהיה טוב. ברור שלכל אחד מאיתנו יש דרך חיים שונה", אמר דשאן ל'לה פריזיאן'.

בתגובה, אמר דוגארי ש"זה נכון, לכל אחד מאיתנו יש דרך חיים שונ, ואני גאה בזה. אני אדם ישיר, כן ואמין. נכון, הכרתי את דידייה בנבחרת, ותמיד היו עליו כל מיני סיפורים. היו לו כל מיני עניינים".

במהלך השנה האחרונה נחשב דוגארי לאחד ממבקריו החריפים של דשאן. לפני המונדיאל הוא תקף את ההחלטה להשאיר את קארים בנזמה מחוץ לסגל, אמר ש"זה מוכיח שדשאן שם את טובתו האישית לפני טובת הנבחרת", ורמז על התנהלות נקמנית וילדותית של המאמן.

שחקן נבחרת צרפת לשעבר, כריסטוף דוגארי. David Rogers, GettyImages
דוגארי ב-1998/GettyImages, David Rogers

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully