וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.8: יונייטד רוצה את ארון ראמזי, אדריאן ראביו סירב לפ.ס.ז'

השדים האדומים ינהלו מו"מ עם קשר ארסנל בינואר, הקשר בדרך החוצה מאלופת צרפת, שמוכנה להציע לברצלונה את דראקסלר בעסקה על ראקיטיץ'. וגם: ריאל מדריד חוזרת לאופציית אדן הזאר

לורנס דה בוק שחקן לידס יונייטד. GettyImages
כבר לא יגיע לבית"ר. דה בוק/GettyImages

העברות

* אסטון וילה צירפה בהשאלה מליל את ענוואר אל גאזי, הקיצוני ההולנדי שגדל באייאקס וכבש ארבעה שערים בליגה הצרפתית בעונה החולפת.

* הקשר הארגנטינאי פקונדו גרסיה (18) הושאל מלגאנס לא.א.ק לרנקה לעונה אחת, במטרה לצבור דקות משחק.

* המגן השמאלי לורן דה בוק (25), שניהל משא ומתן מתקדם עם בית"ר ירושלים וחזר בו, חתם רשמית לעונה אחת באוסטנד הבלגית.

* הקשר האנגלי ג'וש דסילבה (19), תוצר מחלקת הנוער של ארסנל, חתם לארבע שנים בברנטפורד מליגת המשנה.

* הקשר הספרדי הוותיק מיקל ריקו (33) חתם לעונה אחת בעולה החדשה לליגה הבכירה הואסקה, אחרי שלא היה בתוכניות של בילבאו, קבוצתו בחמש השנים האחרונות.

*החלוץ הסרבי אורוס דיורדביץ' (24) חתם בשורות ספורטינג חיחון מהליגה השנייה בספרד, תמורת 2.5 מיליון יורו שיועברו לקבוצתו הקודמת אולימפיאקוס.

תיירי הנרי עוזר מאמן נבחרת בלגיה. רויטרס
בדרך למינוי מרגש. תיירי הנרי/רויטרס
קיילור נבאס שוער ריאל מדריד. רויטרס
בדרך לסיטי? קיילור נבאס/רויטרס

שמועות

* ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" טוענים שמנצ'סטר יונייטד תפתח במשא ומתן עם ארון ראמזי בחלון של ינואר, אז יוכל לדבר עם קבוצות אחרות, שכן חוזהו יסתיים בקיץ הבא. גם צ'לסי לוטשת עיניים.

* על פי "דון באלון", פריס סן ז'רמן מוכנה לכלול את יוליאן דראקסלר בעסקת איבן ראקיטיץ'. ברצלונה דורשת את מלוא סעיף השחרור של הקרואטי - 125 מיליון יורו. גם סביליה מביעה עניין בגרמני.

* בצרפת טוענים שאדריאן ראביו סירב להצעתה האחרונה של פריס סן ז'רמן להאריך את חוזהו, מה שמגביר את הסיכויים שיימכר - או כעת, או בחלון של ינואר.

* בצרפת מדווחים: תיירי הנרי הביע הסכמה להתמנות למאמן בורדו. עבור שחקן העבר האגדי (41) תהיה זו הפעם הראשונה כמאמן ראשי, אחרי ששימש בשנתיים האחרונות כעוזר מאמן נבחרת בלגיה.

* מנצ'סטר סיטי חוזרת לשוק כדי למצוא שוער בעל שיעור קומה, בעקבות הקרע בגיד אכילס אצל קלאודיו בראבו. על פי "אס", המועמד המרכזי שסומן על ידי פפ גווארדיולה הוא קיילור נבאס שמעמדו בריאל מדריד הורע אחרי החתמת טיבו קורטואה. בספרד טוענים שריאל לא תעמוד בדרכו של נבאס אם יחליט לעזוב.

* שוער שסיטי לא מעוניינת בו, למרות פרסומים שטענו שכן, הוא יספר סילסן מברצלונה. כך על פי "ספורט".

* ברצלונה וריאל בטיס "קרובות מאוד" לסיכום על מעבר של ראפיניה לקבוצה מסביליה בהשאלה.

* על פי דיווח ב"ספורט" הקטלאני, נציגים מדורטמונד נחתו בברצלונה כדי לסגור את פרטי ההשאלה של פאקו אלקאסר לקבוצה.

* עוד בברצלונה: בעקבות העניין הגובר באיבן ראקיטיץ' מצד קבוצות בכירות ביבשת - פריס סן ז'רמן הבולטת שבהן - ברצלונה בישרה לקשר שלא תשפר את תנאיו או תשווה אותם לאלו המוצעים לו בקבוצות אחרות.

* וויליאן, אחת ממטרות הרכש העיקריות של ברצלונה בקיץ החולף, עשוי לעבור בסופו של דבר דווקא לריאל מדריד. על פי דיווח בתחנת הרדיו "אונדה סרו", הקשר הברזילאי הוצע על ידי צ'לסי לבלאנקוס.

* אבל ריאל מדריד עוד לא הרימה ידיים בנוגע לאפשרות להחתים שחקן אחר של צ'לסי, אדן הזאר. על פי "דיילי מירור", הבלאנקוס החליטו להגיש הצעה אחרונה בהחלט על הכוכב הבלגי אחרי לחץ מצד המאמן ג'ולן לופטגי.

* מילאן מקווה להקדים את ברצלונה במאבק על אדריאן ראביו. על פי דיווחים בצרפת, המנהל המקצועי של הרוסונרי לאונרדו יגיש "הצעה עצומה" כדי לפתות את הקשר.

* לפי דיווחים בספרד, ראיו ואייקאנו נחושה להתחזק טרם חלון ההעברות מגיע לסיומו. הקבוצה שספגה תבוסה 4:1 מסביליה במחזור הפתיחה, פנתה לריאל מדריד במטרה להשאיל את השוער האוקראיני אנדריי לונין ואת החלוץ ראול דה תומאס.

* אמנם רק לפני שבועות אחדים הודיע אנטואן גריזמן במשדר מיוחד על כך שהוא נשאר באתלטיקו מדריד, אולם כעת ב"בילד" הגרמני טוענים שבאיירן מינכן מתכננת הצעת ענק לקיץ הבא על הכוכב הצרפתי של הקולצ'ונרוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully