וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי הודג'סון תקף: "אם זה היה פנדל אז המשחק השתנה מעבר להבנתי"

מאמן קריסטל פאלאס לא אהב את הפנדל שנשרק לזכות ליברפול בהפסד 2:0: "אם ישרקו לזכות הקבוצה שלי פנדלים כאלה לא ארצה אותם". ואן דייק, שקטף מחמאות: "יש לנו קבוצה מדהימה"

בלם ליברפול וירג'יל ואן דייק קופץ עם חלוץ קריסטל פאלאס כריסטיאן בנטקה. GettyImages
קלופ: "אין הרבה בלמים שמסתדרים בכדורי גובה עם בנטקה כמו ואן דייק"/GettyImages

ליברפול שמרה אמש (שני) על מאזן מושלם בפריימרליג בזכות ניצחון 0:2 על קריסטל פאלאס בסלהרסט פארק, מגרש בו הם רושמים ניצחון חמישי ברציפות. המייטי רדס הפכו לקבוצה השישית ששומרים על מאזן מושלם בתום 180 דקות, והיחידה מבין קבוצות הליגה שטרם ספגה.

המשחק עצמו לא היה פשוט כמו הניצחון 0:4 במחזור הפתיחה על ווסטהאם. פנדל מפוקפק בדקה ה-45 הוביל לשער יתרון של ג'יימס מילנר, ומחצית שנייה שקולה בה הקבוצה הביתית תקפה וסיכנה למרות ששיחקה בעשרה שחקנים הסתיימה עם שער שני בדקה ה-93 של סאדיו מאנה.

ההגנה של ליברפול בראשון וירג'יל ואן דייק והשוער אליסון עמדה במרכז תשומת הלב בסיום המשחק בזכות העובדה שטרם ספגו, וההתמודדות הנפלאה עם צמד שחקני ההתקפה של פאלאס - ווילפרד זאהה וכריסטיאן בנטקה. "היינו מוכנים להתמודדות הזאת, מוכנים למלחמה", אמר ואן דייק בסיום המשחק, "אני שמח ששמרנו על שער נקי שוב, הגיע לנו לנצח את המשחק. יש לנו קבוצה מדהימה עם מאמן מדהים, ואנחנו מתקדמים בכל יום באימונים".

עוד בנושא:

ולנסיה ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-1:1
דורטמונד שרדה דרמה מדהימה בגביע הגרמני
סלאח, מודריץ' ורונאלדו המועמדים הסופיים לתואר שחקן השנה של פיפ"א

שוער ליברפול אליסון. GettyImages
כמה הצלות ענק. אליסון/GettyImages

יורגן קלופ שפע מחמאות לחלק האחורי שלו: "אני לא מכיר הרבה בלמים בעולם שיכולים להתמודד עם כדורים ארוכים כאלה לעבר כריסטיאן בנטקה כמוהו", אמר המאמן על ואן דייק והוסיף על אליסון שרשם עצירה מדהימה לכדור חופשי של טאונסנד: "היו לו שניים או שלושה רגעים מדהימים". המאמן ביטל את השאלה על מאבק האליפות בתום המחזור השני: "זה לא מעניין אותי. אנחנו לא במירוץ עם קבוצות אחרות בכל שבוע".

גם בתקשורת דאגו לפרגן להגנה של ליברפול, ובעיקר לואן דייק ההולנדי: "הערב זה הסיבה, ואולי הוא עוד יוכיח את זה גם בעתיד, מדוע קלופ שילם 75 מיליון פאונד על ואן דייק", אמר שחקן ליברפול בעבר ג'יימי קראגר, כשגם גארי נוויל מפרגן: "עוד מוקדם לקבוע אם הוא הבלם הטוב בעולם, אבל ההופעות שלו נמצאות ברמה הזו".

בצד המפסיד, מאמן פאלאס רוי הודג'סון תקף את ההחלטה להעניק פנדל לאורחים: "זה לא היה פנדל. אני בכדורגל הרבה זמן. אם זה היה פנדל, אז המשחק השתנה מעבר להבנתי. לעולם לא אקבל את זה כפנדל. אם ישרקו לזכות הקבוצה שלי פנדלים כאלה, לא ארצה אותם".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully